gister op afspraak geweest bij de gynacoloog om de ks te plannen. Ik had gehoopt nog maar maximaal 2 weken te hoeven. Heb het helemaal gehad, al weken BI ,het gelukkig niet kloppende vermoeden van een hartafwijking bij uk, suikercontroles omdat baby zo enorm groot is, baby in stuit, mislukte versiepoging. Ik slaap geen nacht meer dus ben echt op met nog een uk van drie die het me heeeeel moeilijk maakt op het moment. Nu zijn de ok's vol en staat mijn ks gewoon pas met 39,6 gepland. Een dagje voor de uitgerekende datum. Ik ben zooooo teleurgesteld, heb de hele dag alleen maar lopen janken :x
Tja meid, de laatste loodjes wegen het zwaarst.... (sorry hier heb je natuurlijk niks aan) Ik snap eigenlijk ook niet dat ze jou nog zo lang laten lopen hoor met al die klachten. Ik begrijp ook dat je hier niet vrolijk van wordt. Kop op, hou nog even vol, straks heb je een hele lieve baby in je armen! Sterkte Liefs Adriana
ohw meid heeeeeeel veel sterkte! hier ook BI en een te grote bby dus kan me enigszins inleven in hoe ellendig je je moet voelen als je daar ook nog al die zorgen bij krijgt! Is het niet mogelijk om bij een ander ziekenhuis in de buurt eerder geholpen te worden? Heeeel veel sterkte!
als ik een natuurlijke bevalling zou krijgen zou ik tussen week 38 en 39 ingeleid worden omdat uk zo groot is. Dus daar had ik me toch een beetje op ingesteld. Dan valt een week extra echt heel erg tegen
Ik snap wel dat je baalt, aan de andere kant is het voor je uk natuurlijk het beste als hij/zij zo lang mogelijk kan blijven zitten.
Kan me voorstellen dat je ervan baalt! Zoveel klachten en dan nog bijna 3 weken moeten lopen. Misschien kun je de gyn bellen en zeggen dat je dat echt niet trekt (en daarbij zielig huilen, dat helpt is mijn ervaring)? Wie weet maakt hij wel een uitzondering of verwijst hij je naar een collega. Proberen kan altijd. Succes meid!
het probleem is dat de ok's volzijn. Ze verwacht zelf ook niet dat ik die datum red maar dat de kleine zich eerder meld en ik dan een spoed ks krijg. Maar goed, had liever gewoon wat zekerheid gehad
Ik zou ook een geplande keizersnee krijgen met 39 weken maar op 38 weken braken m'n vliezen, wie weet....succes.
Hier werd lucas pas gehaald met 40.1. Ze zijn er tegenwoordig nie tmeer zo happig op om vroeg te laten bevallen.
of je man laten bellen!! maakt meestal ook wel indruk... afdwingen... mijn vrouw trekt het niet meer en er wordt nu ingegrepen.. suc6 en sterkte
Ik heb vandaag overlegt met de gyn omdat idd de baby heel groot is en een natuurlijke bevalling bij 39 zou plaatsvinden. De gyn wil absoluut dat de baby niet tot 40 weken blijft zitten dus na druk gebel tussen haar en het opnameburo is de ks nu toch een week naar voren gehaalt tot 38.6
Ahhhh Sidmick, voor jou komt het nu echt heel dichtbij!! Nog even een klein beetje genieten van de kleine in de buik, zometeen is hij er echt! Zie je op tegen de KS?
ja ik ben zoooo blij dat t einde in zicht is. De dagen vallen me aardig zwaar inmiddels. Ik zie niet echt op tegen de ks, dan krijg ik eindelijk mijn. mannetje. Wel zie ik er tegenop dat ik daarna nog een dag of drie in het ziekenhuis moet blijven zonder mijn man en mijn meisje
Je moet maar zo denken, het kan nog altijd erger! Ik kan op dit moment nog maar nauwelijks lopen ivm BI en ik heb ook nog een kleine rondlopen van 2 jaar. Ik leef nu overdag bij mijn ouders omdat ik niet meer voor de kleine kan zorgen. Ik ben afgelopen maandag bij de gyn geweest in het ziekenhuis om het over inleiden te hebben en tegen mij werd dood leuk gezegd, kom maar terug als je in een rolstoel zit! Ik word heel misschien ingeleid bij 41 weken maar dat is nog helemaal niet zeker! Ik slaap al weken niet meer van de pijn in mijn bekken en het zuur, mijn dochter slaapt ook super slecht omdat alles nu zo anders is als anders. Ik heb de wallen op mijn tenen hangen. Het klinkt misschien raar maar ik zou op dit moment een moord doen om bij 39,6 een ks te krijgen! Wat trouwens niet wil zeggen dat ik het niet heel erg voor je vind hoor!!!!! Ik weet hoe je je voelt maar voor jou is nu wel een datum in zicht en ik kan goed nog 3 weken zo door moeten gaan....
ach meid wat naar. Ik snap je helemaal, hier moet er ook dagelijks iemand zijn kmdat ik zelf niet goed voor mijn meisje kan zorgen. En slapen doen idd zowel ik als dochter slecht. Idioot dat ze je zolang laten lopen, wat is dat toch in nederland?!?! Mag ik je een tip geven? In mijn omgeving heb ik hele goede ervaringen met weeeen opwekken middels voetreflex theraphie. Misschien heb je er iets aan. Sterkte meid!
Ach meis, wat vervelend...! Als je je ergens op verheugd hebt, dan valt dat natuurlijk heel erg tegen. Helemaal omdat je al met de zware laatste loodjes bezig bent. Ik hoop dat je een beetje kunt relativeren en denken: wat zijn die paar weekjes op mijn leven nou. Nog even en je hebt je kleintje in je armen! Succes nog even!
Wat erg dat al die gynaecologen zo moeilijk doen... Is mijn ervaring helemaal niet (en in Nederland nog wel )! Toen mijn zwangerschap op zijn eind liep en ik het echt niet meer trok heeft de verloskundige me naar de gyn verwezen (en daar hoefde ik niet om te zeuren). Ik werd direct serieus genomen en de voors en tegens van inleiden werden besproken. Toen mocht ik zelf kiezen: wel of niet inleiden.