Hallo allemaal! Ik ben hier helemaal nieuw en weet dus nog niet hoe dat allemaal precies werkt in zoon forum, dus ik d8 laat ik n nieuw onderwerp openen, dan zal t vast wel goed gaan... Nou ik ben dus afgelopen 17 februari met de pil gestopt en vandaag deze Test gedaan. Ik meen dat ik n streepje zie, aleen lees ik nu zoveel over indroogstreepjes en dergelijke! Word er een beetje zenuwachtig van.. Kan iemand mij misschien helpen en even een reactie geven over de foto? Groetjes, Iris
Ik vind het een beetje moeilijk om te zien! Ik denk dat het een stukje opdroogde urine is, ik zie wel wat maar kan vanaf hier niet zien of het roze is!
Wow super bedabkt voor de snelle reacties! nou ik ben er eigenlijk zelf een beetje van ondersteboven! ik ben dus pas 17 februari gestopt met de pil. normaal kreeg ik dan altijd op de 4e dag mijn onttrekkingsbloeding, alleen na de pilstop pas op dag 7! nu zijn we dus een goede maand verder en vanmorgen deze test! had dit natuurlijk nooit verwacht, aangezien ik dacht dat er meestal wel een tijd overheen gaat na de pilstop. mijn eerste 'echte menstruatie' heb ik dus nog niet eens gehad :s ik zou natuurlijk super super blij zijn, als het meteen raak is! nogmaals bedankt voor de reacties. ik ben gewoon zo aan mezelf aan het twijfelen. denk dat ik dingen verzin die er niet zijn haha groetjes,
Is het streepje wel rose op je test? dan is hij posi.. ik heb ook zoon test gehad met ''opgedroogte urine'' maar mijn streepje was toen gelig.. Dus als hij rose is .. Posii..
@muis26 bedankt voor het plaatsen van jou foto's! dat geeft me weer een stukje extra zekerheid :d ik ben wel van plan natuurlijk om over een paar dagen nog een test uit te gaan voeren! zit nu alleen ff helemaal op een roze wolkje en ben dus best bang voor het resultaat van de volgende test! groetjes, iris
@ sjansie28 Echt lief van je, dat je daar de moeite even voor hebt genomen!! Ik word met de minuut meer opgetogen! Heeft iemand een idee of het nog zin heeft vandaag een cb digital te doen? Of zal ik toch nog even afwachten?
Nou ik zeg ook alvast voorzichtig gefeliciteerd! Alle foto's tonen toch echt wel een streepje Misscien dat een volgende test je toch wat meer zekerheid kan bieden!
@ mariahh Goh wat leuk trouwens! Zie nu pas dat we bijna rond dezelfde datum zijn gestopt met de pil!
sorry ben ik het niet mee eens het is duidelijk de grens tussen test en opgedroogde urine daarbij hoort daar het tweede streepje niet te staan