3 dagen achter elkaar positieve ovulatiest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lelie28, 11 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelie28

Lelie28 Actief lid

19 apr 2008
    228
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik snap er niks meer van.... heb nu voor de derde dag achter elkaar een vet positieve ovulatietest. Vorige periodes was dit gewoon 1 dag. Nu dus al drie dagen achter elkaar. Heeft iemand dit ook gehad? En wat kan dit betekenen? En heeft mijn eisprong nu al plaatsgevonden of moet hij nog komen? Please help!

Groetjes Lelie28

2. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

hoi, welk merk is het?
    Ik heb dit bij kruidvat ook gehad.

3. Lelie28

Lelie28 Actief lid

19 apr 2008
    228
    0
    0
    via internet besteld deze heb ik vorige maanden ook gebruikt en toen was er niks geks, gewoon 1 dag een positieve test, daarna weer negatief... kan het misschien zijn dat mijn ei niet wil springen, waardoor ik gewoon LH blijf aanmaken?

4. Dat kan inderdaad, vooral tijdens een stressvolle periode komt dat meer voor. Ook gebeurt het wel eens dat twee eisprongen in de verschillende eileiders elkaar opvolgen en dan de LH piek wat langer duurt.
    Verder blijft een ovutest positief als je zwanger bent.

5. Lelie28

Lelie28 Actief lid

19 apr 2008
    228
    0
    0
    Okay, dat had ik nog niet eerder gehoord, dus ik kan ook nog twee eisprongen hebben? Dubbel kans haha! En als je positief blijft testen ben je zwanger? Nou dan hoop ik op nog heel veel positieve testen... maar daar ga ik nu nog maar niet vanuit, zou wel erg vroeg zijn om al te gaan juichen!

6. Lelie28

Lelie28 Actief lid

19 apr 2008
    228
    0
    0
    Vandaag een negatieve test.

Deel Deze Pagina