Is dit nu positief? Is met zo een goedkope test van de Etos. Netjes binnen de 2 minuten een licht streepje, mannetje zag hem ook staan en die is daar erg nuchter in. Ten tijde van de foto (20min) na de test staat het lijntje er nog maar erg licht. (zie album) Wat moet ik hier nu van denken? Zwanger of niet? Trouwens, zit nu op dag 39 van mijn cyclus. Normaal gezien is die iets van 34 dagen maar de laatste maanden maakt hij gekke sprongen, vorige maand tot 48 dagen gegaan. Dus daar kan ik geen staat meer op maken. De reden waarom ik vandaag teste ligt in ons kluspatroon. Tot dag 24 netjes om de twee dagen. Daarna vonden we het wel best. Dus met de laatste echte keer op dag 24 dacht ik dan zou er 15 dagen later wel wat te zien moeten zijn. Anders ga ik er gewoon van uit dat het voor volgende maand zal zijn... [/img]
Kreeg hem niet goed op de foto, dus gewoon een tweede test gedaan en weer meteen een vaag streepje. Heb een nieuwe foto genomen, deze is 'duidelijker', maar in het echt staat het streepje er duidelijker voor mijn gevoel.
Ik zie ook een streepje hoor..ook alvast voorzichtig gefeliciteerd van mij! Liefs Syl p.s ik zou over 2 dagen weer testen..
Dames, bedankt voor jullie reacties. Begin er nu toch stilaan zelf in te geloven. Ga zometeen naar de drogist en een CB halen. Die geven toch echt wel uitsluitsel!
Zeker wanneer het streepje op beide testen binnen twee minuten verschijnt lijkt dat me een erg goed teken! Dus hier ook een felicitatie van mijn kant! Ik zou de cb digitaal dan wel pas morgen ochtend doen, omdat je streepje nog aardig licht is, als je dan in een middag plasje net te weinig hcg hebt, kan die natuurlijk negatief aangeven... Succes ermee! Snoozie
Nou, ik heb nog even de gewone CB gedaan en daar verscheen nog voor de teststreep duidelijk werd al een verticaal streepje. Dus een mooie plus! (zie album) Het zal dus toch waar zijn... kan het haast niet geloven. Maar ben wel ongelooflijk blij! Een brusje voor Paulien!