3 dagen achtereen posi ovutesten, welke dag nou eisprong??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door PamPapilio, 25 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Hallo,

Even kort en simpel uitgelegd heb ik 3 dagen achter elkaar een positieve ovutest gehad.

de 22ste teststreepje iets donkerder, 23ste teststreepje donkerder, 24ste beide streepjes gelijk.

Nu vandaag een nega test (nauwelijks! maar teststreep is iets lichter)

Wanneer denken jullie nou dat ik mn ei gehad heb/kan hebben.

Ik zelf dacht aan de 24ste, maar hoe kan dan die ovutest van die dag nog posi zijn geweest?

Ik test rond 12en in de middag (staat op bijsluiter)

Ook had ik heeeeel erge gevoelige tepels en dat werd steeds erger, maar vandaag lijkt t minder. zou dat ook een indicatie zijn dat mn eitje geweest is?

2. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Welke testen gebruik je?
    Zodra de teststreep donkerder of hetzelfde is als de controlestreep kun je je ei binnen 24 tot 48 uur verwachten..

3. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    denk indd dat je eitje de 24e is gesprongen.. kan zijn dat het nog vandaag is.
    de 1 heeft een lange LH piek en de andere een kortere maar als de teststreep gister lichter was als de dag ervoor dan was je eitje gister of vandaag.

hoop dat je goed hebt geklust!

liefs xx

4. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Dat van binnen 24 tot 48 uur wist ik, maarja ga ik dan uit van mn eerste posi test is dat natuurlijk anders als wanneer ik van de laatste uitga! :p

Ikzelf had deze theorie in mn hoofd maar geen idee of dat kan..

22ste - Dag 1 posi test - binnen 24 tot 48 uur.
    23ste - Dag 2 posi test - binnen 24 uur, dus nog steeds knal.
    24ste - Dag 3 posi test (iets lichter dan die ervoor) -die dag ovulatie.

En dan denk ik ovulatie net geweest of dat ie echt elk moment kon komen zeg maar ;) en dat ie dan daarom nog niet veel lichter was en volgens de regels nog "positief"

En als t zo is als hierboven hebben we best goed geklust denk k :D hihi..

als ie vandaag zou komen weer wat minder.. :(

5. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Haha leuke redenatie! Geen idee of het idd zo werkt..
    Dan denk ik idd dat de 24ste je ei is gesprongen..
    Vandaag is de streep toch lichter?
    Heb je niets gevoeld? Sommige meiden voelen iets tijdens de eisprong, ik trouwens niet..
    Nu wordt het duimen.. Even denken, volgens mij heb je dan de 30ste de innstelling? Hopen dat je dan iets gaat voelen, was bij mij deze maand wel zo.. En anders neem plaats op het wachtbankje.. En dat duurt ontzettend lang eer dat je mag gaan testen.. Maar ik zie je hebt al redelijk ervaring aan je rondes te zien.. Hoop voor je dat het raak is en dat in dec of jan richting arts moet voor een echo!! Succes meid!

6. jessie84

jessie84 Bekend lid

22 jul 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    Ik vind de ovutesten van sensitest maar rare dingen. Ben vorige vrijdag mee begonnen tot dinsdag. Vrijdag en zaterdag 1 donkere en 1 lichte streep. Daarna tot dinsdag 1 donkere streep. Woensdag samen met mijn vriend besloten om geen ovutesten meer te gebruiken maar dat het spontaan moet gaan. Had nog één test liggen en deze vrijdagavond gebruikt. Nu had ik weer 2 streepjes erop staan, terwijl voor mijn gevoel (pijnlijke steken in de buik) donderdagvond mijn ei heb gehad. We hebben vrijdag voor de zekerheid toch maar geklust, maar ik snap er helemaal niks meer van. Als je je ei hebt gehad dan moet de ovutest toch niet meer positief zijn?

7. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Zeker genoeg ervaring hier! ;) ik weet wat t wachten is en helaas weet ik ook genoeg van twijfels en overtijd zijn etc. heb al tientallen tests hier liggen! :)

Verder wacht ik t ook gewoon weer af.. dingetjes voelen let ik niet meer op want dat zorgt meestal alleen voor een domper ;) maar zou leuk zijn als ik niet naar de gyn hoeft!

Wordt tijd dat er eens iets meezit :)

8. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Vergeet niet dat een ovulatietest pas positief is wanneer de teststreep Net zo donker of donkerder is als de controlestreep!

Dus dat je eerst twee streepjes had en later weer kan ook komen door even een ander tijdstip.

Pas wanneer een test echt positief is en daarna negatief kan je zeggen dat je je ei gehad hebt (binnen 24 tot 48 uur na de posi test dus)

Deel Deze Pagina