buik en rugpijn

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by aisca, Jan 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. aisca

aisca Actief lid

Nov 26, 2006
    377
    0
    0
    leerkracht
    Kudelstaart
    Hoi allemaal,

ik zit eigenlijk met een probleem en ik weet niet zo goed wat ik ermee moet.

Sinds een aantal weken heb ik erg veel last van buikpijn en rugpijn. Het zijn geen pijnscheuten, maar is echt de hele dag door aanwezig. Volgens mijn verloskundige zijn dit groeipijnen, maar die zitten toch niet over de hele buik? Ik heb regelmatig het gevoel dat er een band boven in mijn buik wordt aangetrokken en heb daarnaast ook veel hoofdpijn.

Mijn man vindt dat ik het op mijn werk rusitge aan moet doen, ben kleuterjuf. Dus is dit niet altijd mogelijk. Is het een idee om een week rust te nemen om te zien hoe ik daarop reageer?

Ik hoop dat u mij een tip unt geven.

Groetjes,
    Aisca.

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi aisca,

Wat vervelend zeg!
    ALs kleuterjuf zul je wat meer tillen en hurken, je buikspieren gaan nu wijken om plaats te maken voor je baarmoeder. Dit kan de pijn geven.
    Maar ik ben het met je vriend eens, doe het wat rustiger aan!
    Neem inderdaad even een weekje of een paar dagen vrij alleen dan weet je of het helpt!
    Heb je al eens je urine laten controleren? Een blaasontsteking verloopt geheel anders in de zwangerschap, je kan het maar zeker weten!

Imke

Share This Page