Hallo, ik ben nu 6 weken en 4 dagen zwanger. en sinds maandag heb ik opeens bloedverlies helderrood. het lijkt net alsof ik ongesteld ben. ik heb verder geen buikkrampen ofzo. ik had gelijk mijn vk gebeld en ik kon de dag erna komen voor een echo, gisteren dus. Ze zag op de echo wel degelijk iets zitten. ze durfde alleen niet met 100% zeker te zeggen of dat het vruchtje was...want ze zei ook dat het misschien net iets te vroeg was om het allemaal goed te kunnen zien. het had er wel de lengte voor want ze had het opgemeten.dus nu weet ik het nog steeds niet. ik heb volgende week donderdag eigenlijk mijn eerste echo.. weten jullie misschien hoe dit kan dat ik bloed en waarom de echo niet zo duidelijk was..? ps. ik had wel de nacht voor ik dese bloeding kreeg gemeenschap gehad. mijn vk zei dat dat er ook mee te maken kan hebben, maar bloed het dan 3 dagen lang? nu nog steeds. groetjes sophia
Hoi, Heel vaak is het bloedverlies niet te verklaren in de zwangerschap. het is wel iets wat vaak voor komt. Een echo bij 6 weken en een paar dagen is echt nog heel pril en gewoon te klein om soms duidelijkheid te geven. Ook kan je soms toch wat minder ver zwanger zijn dan verwacht, waardoor je dan soms kijkt terwijl er uberhaupt nog geen hartslag te zien is. Geduld is echt belangrijk in dit geval. Het kan echt nog beide kanten op. Groeten Evelien