Ik zou gewoon kijken hoe het gaat, ze doen zoveel indrukken op dat hij waarschijnlijk wel in slaap zal vallen. En je bent zo weer bij het huisje, al is het nog een hele wandeling van achter in de Efteling naar het huisje. Maar van de ingang van de Efteling naar Bosrijk is het maar 5 minuten lopen, als het kan zou ik regelen dat je dichtbij de ingang van Bosrijk zit, hadden wij ook, erg handig. Wij zijn in september 5 dagen geweest (Lisa 1,5 jaar, Eva 3 jaar en 9 maanden) en hadden bedacht dat Lisa 's middags in het huisje zou slapen, maar het ging prima in de buggy, ze heeft een dag maar een half uurtje geslapen maar ze hield het prima vol. Fijn was wel dat ze normaal 's nachts onrustig was maar nu sliep ze als een blok en ook lekker uit . Wij waren er op de eerste dag 's ochtends, je auto mag je dan al wel op de parkeerplaats van Bosrijk zetten. En de laatste dag alles ingeladen, auto op de parkeerplaats en weer een dag naar de Efteling geweest. Wanneer zouden jullie gaan? Die kleintjes veranderen zo snel, als jullie over een paar maanden gaan is het waarschijnlijk al een stuk makkelijker. En het in en uitchecken is geen gedoe, je kan vanaf 15 uur met de toegezonden pas het huisje in en moet er voor 11 uur (dacht ik) weer uit zijn en je pas werkt dan niet meer. Je hoeft je nergens te melden, gaat meteen naar je huisje en zonder af te melden weer weg.
Ik zou gewoon lekker gaan. Maar nu moet ik ook eerlijk zeggen dat ik ben van; we zien wel hoe het gaat; gaat het niet treffen we wel maatregelen. Wij zijn in november ook geweest naar de efteling met onze dochters. (3 jaar 4 maanden en toen 7,5 maand) En hebben het heerlijk gehad. De eerste dag lekker de efteling in. Om 3 uur naar het appartement. Kleine op bed, zelf lekker spullen uitpakken en lekker rustig eten. 2e dag op tijd het park in, s'middsgs ee middag slaapje gedaan thuis en toen de avondopening gepakt. En de 3e dag het appartement uit en naar de efteling zolang de kids het leuk vonden. Het waren heerlijke dagen, de nachten sliepen ze prima en overdag een slaapje in de wandelwagen ging ook wel eens.