Knaller.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door geheimpjee, 30 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geheimpjee

geheimpjee Actief lid

31 okt 2013
    225
    0
    0
    Ik al een aantal dagen ovitesten en eindelijk heb ik gestrepen
    Gisteren had ik eindelijk een duidelijke streep.
    Vanmiddag rond half 1 nog iets meer en nu net om 3 uur (jaa wou er gewoon nog eentje doen want had een goed gevoel bij) zie ik dit helemaal het zelfde. mag ik dit beschouwen dan als mij knaller omdat ik er 2 op een dag heb gedaan?

Bijgevoegde bestanden:

2. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Vandaag en morgen of overmorgen gezellig aan de klus :D

3. geheimpjee

geheimpjee Actief lid

31 okt 2013
    225
    0
    0
    ben zooooooo blij want ik had hem veel eerder verwacht maar hier is die dan eindelijk mijn goede gevoel is nu helemaal weer terug, die was namelijk iets gezakt :D

4. geheimpjee

geheimpjee Actief lid

31 okt 2013
    225
    0
    0
    Maar hoe doe ik dat met testen straks? want volgens dat ding zou ik hem dus 25ste moeten hebben maar is dus nu 5 dagen later...moet ik dan ook 5dagen later aanplakken bij DE test? heb hier nog nooit eerder mee gewerkt vandaar

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Als je uitgaat van dat je ei 48 uur springt na deze test, en dan 1 dag later is 1 dpo.. Aangeraden wordt 14 dpo te testen.. Meeste beginnen bij 10 :p

6. geheimpjee

geheimpjee Actief lid

31 okt 2013
    225
    0
    0
    Oke..ben benieuwd wanneer mijn NOD dan is ik heb normaal 28dagen cyclus. maar omdat ei laat is maarja weet niet of ik dat altijd heb haha want dit is pas de eerste keer dat ik die zo doe met die testen

Deel Deze Pagina