Hi meid, het streepje is ook op de onbewerkte foto goed te zien voor mij hoor en ook mooi roze! Is dit ook een Kv 2 v 5?
Nou meid je test is duidelijk positief hoor, maar ik kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent na dat witte lijntje.
Nog even een kleine aanvulling over het vitamine B12 tekort (wat je misschien helemaal niet hebt...). Maar dat los je niet op met een vitaminepreparaat van de drogist. Ik heb mijn hele zwangerschap injecties gekregen, schijn je via tabletten niet goed op te nemen. Maar je test ziet er goed uit hoor! Gefeliciteerd.
bedankt allemaal voor jullie reacties ik hoop dat het goed blijft gaan ik ben in elk geval erg misselijk een groot deel van de dag en vanmorgen opgestaan misselijk en gister de hele dag echt vreselijke hoofdpijn en misselijk klinkt wel hoopvol !!!!
ha, ik wil je niet zenuwachtig maken, maar ik vind je test wel erg licht voor ruim 6 weken zwangerschap? zou het niet kunnen dat je minder ver bent?
ja misschien maar het kan ook wat langzamer opgang komen hoor je wel vaker en de dokter zegt dat ze helemaal niet donkerder hoeven te worden omdat deze gewoon positief is en het voelt allemaal goed
klopt.. zij mijn vk ook (tijd geleden) dat testen niet perse donkerder hoeven te worden.. sommige vrouwen testen altijd licht.. en ik testte bij jur pas met 7 wk positief.. dus voor de termijn zou t ook wel kunnen.. Tis alleen niet de gangbare manier.. dus t zou logischer zijn dat ie donkerder wordt en al zou zijn.. maar goed.. alles kan... positief is t sowieso meid...
hai hai.. ik lees ook mee af en toe Maar kun je niet bij de ha of gyn oid terecht? Mijn ervaringen met streepjes die niet echt donkerder worden zijn niet goed! Maar dat wil niet zeggen dat het niet goed kan gaan. Mijn zusje heeft de eerste weken weinig hcg gehad, pas na week 7/8 begon het een beetje op te lopen... 'k zou toch ergens mijn verhaal doen als ik jou was..