Afgelopen maandag was mijn hcg 20, ik heb een echo gehad en zou een miskraam hebben gehad. De zaterdag daarvoor had ik een positieve test van cb met 1-2 weken zwanger. Net weer een test gedaan, maar de uitslag is weer hetzelfde. Daalt mijn hcg zo langzaam?
Hoever was je vlgs jou in de zwangerschap? 20 is niet veel... Heb je een heel gevoelige test gebruikt? Het kan natuurlijk dat je nog wel pril zwanger bent maar op de echo nog niets te zien is?? Ik weet het ook niet je geeft niet zoveel info... Sterkte met afwachten!
De miskraam heb ik direct met 4 weken gehad, nu 2,5 weken geleden. Afgelopen maandag was mn hcg dus 20, dan zou het daar nu toch wel onder moeten zitten? Ik heb de digitale van cb gebruikt met conceptie indicatie.
Dat je Hcg heel langzaam daalt is goed mogelijk. Bij mij is het in twee weken tijd gezakt van 23 naar 17..... Hoop natuurlijk voor je dat het een nieuwe zwangerschap is
Vervelend zeg. Zelf heb ik nooit na mijn miskraam getest, maar gewoon mijn menstruatie afgewacht. Als het lang uitblijft zou je altijd naar de arts kunnen gaan.