strippen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bull terrier, 15 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bull terrier

Bull terrier Actief lid

23 okt 2006
    323
    0
    0
    Mijn verloskunduge belde net omdat ik woensdag naar het ziekenhuis moet omdat ik overtijd ben.
    Alleen nu kon ze me evt morgen strippen,wie heeft daar ervaring mee en hoe gaat dat precies? x

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oef...volgens mij zijn die ervaringen heel verdeeld. Ik hoor wel eens dat het goed zeer doet maar anderen vinden het weer goed te doen....
    Ik hoop dat het helemaal niet meer nodig is en die eigenwijs van jou alsnog lekker zelf komt :-D
    Heel veel succes in elk geval! Ik kan me voorstellen dat je nerveus wordt van dit soort dingen.
    Elmo

3. Bull terrier

Bull terrier Actief lid

23 okt 2006
    323
    0
    0
    Ja zelf heb ik zoiets van ze komt vanzelf wel wanneer ze zin heeft hihi..
    Heb zo nu en dan flinke buik krampen dus denk dat ik moeder natuur maar gewoon zijn gang laat gaan en alles over me heen laat komen ipv te gaan rommelen door te strippen..
    Pffff tis ook zo spannen allemaal!

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, en je bent ook niet een beetje overtijd...
    Ik zou gek worden denk ik. Aan de andere kant, je kan er inderdaad weinig aan doen.
    Ik begrijp dat je een dochtertje krijgt dus....ik zal haar even toespreken:

Dag lieve kleine meid.
    Mama heeft zo lang op jou moeten wachten, ze is zo nieuwsgierig naar jou...
    KOM ERUIT! Hihihi

Elmo

5. Bull terrier

Bull terrier Actief lid

23 okt 2006
    323
    0
    0
    haha nou hopen dat ze naar jouw wel luisterd!
    Maar jij bent ook al een behoorlijk eindje dus voor jouw word het ook heel spannend he!

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nee hoor, ik vind het niet spannend...ben ook absoluut niet nieuwsgierig of het een jongen of meisje is ](*,)
    Hahahahah
    Elmo

7. Bull terrier

Bull terrier Actief lid

23 okt 2006
    323
    0
    0
    ow dan weet jij natuurlijk nog niet.. oei dan lijkt het me helemaal spannend.... ik wilde het eerst niet weten maar was zoooo nieuwsgierig kon het niet in bedwang houden hahaha.. ow wat een spannende tijden allemaal

8. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Lach me zo rot om die slappe humor van jou! Lijkt wel hoe verder in je zwangerschap hoe gekker jij wordt hihihi :)

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Tnx...neem het aan als compliment :-D

10. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Is het ook! Hou daar wel van hihi

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.510
    36.472
    113
    hee meid,

Ik ben bij 41 week en 4 dagen en 41 week en 6 dagen gestript, bij mij heeft het helaas niet geholpen.

Ik hoop dat het bij jou gaat helpen! In ieder geval nog veel succes, ik weet hoe zwaar de laatste lootjes kunnen zijn.

Groetjes

12. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ik ben ook gestript toen ik overtijd was. Ik vond het helemaal geen pijn doen, maar ik was ook dik overtijd en het enige wat ik wou, was mijn baby in mijn armen houden. Helaas hielp het niet (als het je eerste kind is, heb je weinig kans) en moest er gel ingebracht worden. Na de gel kreeg ik wel weeen en ruim 14 uur later, was hij geboren. Ik was ook al bijna 2 weken overtijd en meneertje had het teveel naar zijn zin en had absoluut geen zin om zélf naar buiten te komen. :)

13. Bull terrier

Bull terrier Actief lid

23 okt 2006
    323
    0
    0
    Nou dan denk ik dat ik het maar niet doe hoor.. wacht eerst woensdag wel ff af in het ziekenhuis.. en anders vword ik vrijdag ingeleid.. naaa die paar dagen hou ik nog wel vol hihi

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Proberen kan altijd ;)

15. Bull terrier

Bull terrier Actief lid

23 okt 2006
    323
    0
    0
    ja daar heb je gelijk in alleen heb er nog niet zon hele erge haast bij.. wil haar wel graag in mijn armen alleen ze komt vast wanneer het haar uit komt hihihi

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    met de eerste zwangerschap ben ik ook gestript,
    en je merkt er geen reeet van,het is alleen maar om te kijken,,of de bevalling,uit zicg zelf gaat beginnen :D

17. Bull terrier

Bull terrier Actief lid

23 okt 2006
    323
    0
    0
    Ik begin nu toch te twijfelen of ik het toch niet zal doen.. heb nu al 3 dagen voor weeen... en echt lekker vind ik dat niet dus misschien helpt het strippen dan toch?

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    jaa de kans is groot dat het toch helpt,
    dus wie niet waagt wie niet wint,ik zou het gewoon proberen als ik jou was

19. Bull terrier

Bull terrier Actief lid

23 okt 2006
    323
    0
    0
    Ja daar heb je gelijk in.. heb net een mailtje gestuurd naar de verloskundige wat ze mij adviseerd?
    Dus dan komt ze waarschijnlijk vanmiddag! Wat een gedoe allemaal dat vrouwelijk lichaam! hihi

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    hihih ja he,ik hoop echt dat het helpt,

Deel Deze Pagina