Hallo iedereen Omdat mijn temperatuur hoog blijft, mijn ongi uitblijft ( eisprong nog maar 16 dagen geleden ), dacht ik ik doe toch een test... en tadaaaaa, binnen een minuut kwam er een streepje maar hij is wel erg licht... Is het echt?? Is hij wel positief?? Wat denken jullie?? ooooeeeehhhh ben zoooooo opgewonden, maar geloof het ook niet.. Weet niet wat ik ervan moet denken Maar hier de foto
Ziet er posi uit Als hij binnen de minuut kwam. Doe over 2 daagjes nog een testje en hopelijk is hij dan donkerder.
hihihi ga denk ik straks eentje kopen van cb met zwangerschapsindicator. Vind dat alleen doodeng want heb eerder een streepje gehad, deze was dan wel veeeeeeeeeeeele malen lichter maar dacht toen ook dat ik zwanger was maar bleek niet zo te zijn helaas Dus ben heeeel benieuwd wat die ervan zou zal zeggen, hoop zo dat die ook posi aangeeft
Wauw Ikzelf...!! Die zit er veelbelovend uit! Straks een digitest en je weet het zeker (ik zeg gefeliciteerd!!) lfs
De streep is al redelijk goed te zien! Ik denk posi Had zelf ook al vrij vroeg zo'n lichte streep, dus hoop dat je volgende test een knaltest is!!
Dank je wel surf, ik kan het niet geloven, echt niet...haha Maaaaaaar...ik blijf sowieso nog terughoudend en wacht de test van straks af...spannend hoor...
oh ja de moed had ik indd al min of meer opgegeven...hoop hou je natuurlijk altijd! Maar zit nu te denken he...hoor nu al een paar meiden zeggen dat zij ook zo vroeg posi testen....dus bij mij is het nog vroeg... Zou dat kunnen komen door een meerling??? Had namelijk 3 eitjes...oeps! haha
Ik vind jou wtest niet te vroeg hoor! Je zit op cd 31.. dit is gewoon een mooie test van een dag voor of op NOD.. 2-ling en hcg zegt helemaal niets op deze tewmijn schijnt het.. Geen zorgen. Haal zo'n digitale.. dan heb je het zwart op wit.. Zwanger 1-2
je bent niet supervroeg hoor met testen! je zit toch 15 dagen na je ei? en voor jouw lf van 12-14 zit je echt prima! en je test past daar ook mooi bij!