Ik heb jeuk!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kaatje, 20 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb zo'n vreselijke jeuk aan mijn borsten, nu al twee dagen en dan vooral mijn tepels die jeuken. Tja, ik moet het gewoon even kwijt is er iemand die dit herkend?
    Zou dit een voorteken kunnen zijn?? :rolleyes:
    Nog twee dagen en dan heb ik mijn NOD dag, zal niet gelijk een test kopen, want dat heb ik de vorige keer wel gedaan en toen bleek ik niet zwanger. Vond het zonde van zo'n dure test. Ga nu toch zeker 5 dagen wachten tot na mijn NOD!
     
  2. Angelaatje

    Angelaatje Actief lid

    14 sep 2005
    125
    0
    0
    hey kaatje

    toen ik 15 was ben ik zwanger geweest maar heb een
    miskraam gehad toen.ik was erg jong en nu nog eigenlijk maar sindsdien heb ik pas echt een kinderwens.
    nu ben ik gestopt met de pil en zit in mn 3e ronde
    maar toen ik zwanger was deden mijn tepels ook pijn en ze jeukten ook heel erg was echt vervelend

    gr
     
  3. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Ja, dat zou een voorteken kunnen zijn :)
    Spannend hoor!

    We duimen voor een positief resultaat!
    Sterkte met wachten en succes met testen!

    Groetjes, Wendy
     
  4. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Ik duim mee!
     
  5. cinny

    cinny Lid

    17 aug 2005
    43
    0
    0
    hallo

    een paar dagen voor ik ong. moet worden doen mijn borsten pijn
    en jeuken mijn tepels ook altijd. ik wil je niet teleurstellen.
    hopelijk is het bij jou wel goed.

    ;) groetjes
     
  6. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi hoi,

    hier nog één dito verschijnselen vlak voor mijn ongie en ook rond mijn eisprong. ik hoop voor jouw dat het een voorteken is hoor.

    gr saskia
     
  7. Ik heb het nog nooit gevoeld tijdens mijn ongestelheid, of is het anders als je de pil niet meer slikt?? Ik wacht nog wel gewoon af, maar heb zelf in mijn slaap al mijn borsten opgekrapt, zo'n jeuk heb ik. Als het hem deze keer ook niet wordt vind ik het niet erg. Bij de eerste was het in 1x raak en dat vonden we toch wat te snel (Schrokken echt enorm.....nu al zwanger!!!!). De voorpret vinden wij namelijk ook ontzettend leuk!! Dus als het nog een paar maandjes op zich laat wachten, vinden wij dat niet erg. Natuurlijk mag het nu gebeuren, maar het is niet zo'n hele grote teleurstelling. Ik zie andere die al tijden bezig zijn en kan begrijpen dat het dan soms een obsessie gaat worden. Dat wil ik voorkomen. We hebben al een prachtige dochter die na een rottige zwangerschap veel te vroeg is geboren (1200 gram!!!) en wij zijn al ontzettend gelukkig. Een kleine is welkom, wanneer het ook wil komen .....................of niet.
     

Deel Deze Pagina