Hoi, Ben bezig met de laatste loodjes. Op zich gaat het nog prima, maar sinds kort heb ik als ik ga liggen enorm last van gemene steken in mijn onderrug / bekken. Ik word er wakker van en dan voel een aantal keren achter elkaar die nare steken. Echt alsof er een pin in mijn rug zit te porren. Kan er wel van janken op dat moment. Heeft iemand dit ook (gehad) en enig idee wat ik er aan kan doen? Groetjes
Misschien zijn het voorweeën? En is je kindje ook nog eens verder aan het indalen? Dat kan ook erg pijnlijk zijn. Succes met de laatste loodjes!
De verloskundige zei dat het bij mij ook gewoon voorweeën zijn. Ik heb wel gemerkt dat het erger wordt als ik op mijn rug lig. En die houten massage apparaatjes (etos) helpen bij mij ook goed. Je kindje zal zich denk ik ook gewoon aan het klaarmaken zijn. Sterkte, Tinkerbel.
het gekke is dat ik zelf nog helemaal niet aan voorweeen heb gedacht. Meer aan bekkenpijn of zo of dat er wat verschoven was aan wervels. Morgen naar de verloskundige. Eens horen wat zij er van zegt. Jullie ook succes en sterkte!
Hoi meid! Het klinkt als indalingsweeën... ik heb precies hetzelfde...Een heel naar gevoel is het hé...Ik ben maandag bij de vk geweest met deze vraag... Groetjes en ik hoop dat je snel je kindje in je armen mag hebben. Liefs Najet