24 uur per dat ongie krampen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door kreeft, 30 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kreeft

kreeft Actief lid

2 okt 2008
    177
    0
    0
    hallo

k heb 24 uur per dag ongi krampen, en dat al 2 daagjes lang dit maak me nu wel bang.

heeft iemand dit ook gehad.

gr kreeft

2. Salima

Salima Actief lid

17 aug 2008
    145
    1
    18
    Vrouw
    Hoi. ik heb er ook last van. Het komt en gaat en soms zijn ze zo hevig dat ik niet kan bewegen. Ik maakte me ook zorgen, maar schijnt normaal te zijn, want daar binnen wordt er hard gewerkt om een warm nestje te maken voor de kleine...

Zo lang je niet bloed hoef je je geen zorgen te maken!

3. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Oh heb ik ook hoor. De ene dag wat meer als de andere. Maar volgens mij hoort dit echt bij het zwanger zijn.

4. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Ik heb het in het begin ook heel sterk gehad en deze week komt het weer terug samen met een zeurderig gevoel aan de zijkanten.

Alles moet een plekje krijgen en de banden in je buik worden opgerekt.

Zolang er geen bloed bij komt hoef je je geen zorgen te maken!

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

heb ik met 4 weken ook gehad en nu nog met enige regelmaat. heb het gister aan mijn vk gevraagd en volgens haar kan het zo vroeg niet, maar ik lees het hier zo vaak dat ze volgens mij onzin praat. (ben niet zo gek op mijn vk ;) )

mijn moeder had al haar zwangerschappen enorme krampen van begin af aan en ze heeft 4 kinderen op de wereld gezet, dus komt helemaal goed!

6. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Heb er de 1e paar weken ook veel last van gehad en vond t wel een beetje eng,maar ben bijne 10 weken en heb er al 3 weken totaal geen last meer van!
    Dus niks om je zorgen over te maken!

7. kreeft

kreeft Actief lid

2 okt 2008
    177
    0
    0
    pfffff gelukkig, want het is vooral ook als k lig op me bed.

dus hoop dat alles goed mag gaan.

gr kreeft

8. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    ik heb het ook!erger nog als je ongesteld ben....ik vond het ook een beetje eng maar idd het schijnt erbij te horen er wordt flink gewerkt daar binnen haha!zijn jullie ook zo moe?
    maat voelt toch wel fijn die klachtjes he!wat gaan we toch heerlijk 2008 uit!

9. Elisabet

Elisabet Actief lid

11 feb 2008
    494
    0
    0
    ja, daar heb ik ook veel last van. en van lage rugpijn. Het gekke is dat ik daardoor juist zekerder ben van mijn zwangerschap. het is wel balen als het even echt zeer doet, maar ja je weet waarom en dan word je vanzelf weer heel vrolijk! mijn vk gaf ook aan dat het een zwangerschapsverschijnsel is. rekken van je baarmoeder (ofzo iets). tijdens het intakegesprek had ik er ook last van en ze vond het heel normaal, dus niks aan de hand.

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik kreeg het nu ook veel erger toen ik weer ongi had moeten worden, dus bijna een week geleden. zou dat daarmee te maken kunnen hebben?

11. sabrina86

sabrina86 Lid

14 dec 2008
    78
    0
    0
    Verpleegkundige
    is niet belangrijk
    Hallo damens.

Ik heb er namelijk ook last van. de ene dag meer als de andere dag. ik was daar erg onzeker over.
    maar toen ik het even een paar uur niks van voelde was ik weer bang dat dat ook niet goed was.
    ik ben blij als ik mijn eerste echo heb gehad.
    ik krijg mijn eerste echt met 9 weken.
    2 februari. maar als ik ongerust was mocht ik ook eerder komen.

groetjes sabrina

12. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    Ik heb er ook last van. Meestal heb ik wel wat buikkrampen een dag voor mijn ongi, maar zit er nu nog meerdere dagen voor en het is gisteren al begonnen. Krampen links en rechts bij mijn eileiders en onderin bij mijn liezen en schaambeen. Maar ik vind het zo moeilijk om te bepalen of ik het niet al eerder heb gevoeld. Ben al anderhalf jaar bezig, dus je zou zeggen dat je je ongi klachten wel herkent, maar het is steeds anders.

Lage rugpijn heb ik ook last van en dat heb ik zelden of nou ja, volgens mij nooit als ik ongesteld moet worden.

Weer heel spannend dus.

13. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    ik heb geen krmapen maar een heel zeurderig gevoel of ik ongesteld ben. Werd er vandaag een beetje bang van. Maar als ik ongi werd voelde ik de laatste twee dagen voor ongi niks, noppes. Dus misschien dat het toch erbij hoort?
    Bij mijn andere twee had ik het niet, dat zet je ook aan het denken, mijn baarmoeder moet het gewend zijn toch? Of zullen er twee in zitte?;)

Deel Deze Pagina