Titel zegt het al, ik heb een cyclus van 28 dagen en zou 18okt mijn nod moeten hebben nu 3 dagen later geen positieve test en geen ongie..... Wel jeukende borsten en pijnlijke tepels , hoofdpijn, licht in me hoofd, krampen. vandaag een test gedaan en ik zag een hele lichte streep, hoop zo dat ie nog donkerder wordt maar heb de hoop eigenlijk al een beetje opgegeven. .. misschien een indroogstreepje? Hij stond er wel binnen de afleestijd zuchhhht wachten duurt lang Iemand positieve testen gehad met 123 zwangerschapstest?
Ik weet niet of jullie iets kunnen zien.... de teststreep is heel licht maar voor mij duidelijk te zien in het echt...
Hey meid, Wat frustrerend he! Ik ken het gevoel. Betreft je foto... als ik mijn scherm kantel zie ik heeeel vaag een schaduwstreep... maar durf er nu nog geen hoop op te vestigen. Probeer het over 2 dagen nog een keer. Succes!
Ja heel erg dat afwachten hihi ik heb vaker lichte lijntjes getest maar deze is toch wel wat duidelijker... spannend hihi geen bloed geeft moed zeggen we dan maar
Ik had een paar weken terug precies zo'n zelfde test, ook van 123Zwangerschapstest, op 15dpo. En ik was echt wel zwanger! Helaas op 17dpo weer een negatieve test en 's avonds/volgende dag een VMK. Maar goed, ik denk dus dat ik je voorzichtig mag feliciteren!
Vandaag een 123 zwangerschapsteat gedaan en die is negatief.... ook die van de action is negatief helaas... nu 4 dagen "overtijd"
Vandaag een 123 zwangerschapsteat gedaan en die is negatief.... ook die van de action is negatief helaas... nu 4 dagen "overtijd" banner loopt op voor hihi