Vandaag m'n NOD. Sedert gisteren minimaal bruinverlies. Negatieve test. Krampjes maar geen echte menstruatiepijn. Verder geen symptomen. Negatieve test. Tja, afwachten maar he
Ja best wel...! Ik heb geen hoop meer. Bah. Wil gewoon dat het doorbreekt last me gewoon weten dat ik naar de volgende ronde ga. Alle symptomen heb ik maar negatieve testen!
Herken het helemaal!.. al is het de menstruatie maakt niet uit alss er maar iets komt want deze onzekerheid is waardelloooooosssss
Ook hier nog niks....pfff wat een ellende. Ik test morgen pas weer. Zit dan op cd37, 18 dpo. Vorige cyclyus lf van 10 dagen. Mijn hoop om zwanger te zijn is al lichtelijk omgeslagen in wanhoop. Wat is er dan aan de hand???
Pff spannend he mackwek!.. ik begrijp je wanhoop! Heb ik ook heel sterk nu, Vanmorgen lekker naar de markt geweest, waar ik altijd een bkje kibbeling eet, nou nu liep ik snel voorbij! Ik kon niet tegen die geur van vis joh mijn hemel !!! .. Er is iets mis met mn hormonen, moet wel... maarja wat??.....
Lieve meiden, vergeet ook niet dat jullie nog aan het ontpillen zijn hè! Zeker als je in ronde 2 zit Even de party-pooper uithangen, sorry Daardoor kan je cyclus even in de war zijn. Ik ben erg benieuwd wie het eerste positief gaat testen! Die onzekerheid is echt niks, ik weet het nog. Hopen op snel duidelijkheid voor jullie allemaal!
Nee klopt Femke86, maar ik heb 4 maanden ontpilt na het stoppen, was 4 maanden niet ongesteld, ben toen eindelijk na 4 maanden weer 2 keer goed en op regelmaat ongi geworden, dus hoop je al snel dat dit dan gewoon een "normale" cyclus is en alsndat niet zo is, tsjaa dan komt de twijfel hihi...
Ohhh ja dat is ook wat, dan ben je blij dat je nu gewoon weer een cyclus hebt! Snap dat je dan verwacht dat alles gewoon weer normaal is. Ik hoop op gauw positief nieuws!
Haha ja precies daarom was ik zo blij !!! En ben ik nu zo onzeker als de pest Hoop het ook!. Ga zondag of maandag ( weet niet wat wijsheid is ) testen, ben maandag een week overtijd als goed is
Tinkertje, heb je je ei gevoeld of getest? Misschien heb je wel een langere cyclus nu en kan je pas over bijvoorbeeld een week testen. Ik hoop zo voor je dat alles wat je nu voelt komt door een zwangerschap. Ik duim nog steeds met je mee dat je volgende week een posi test in handen hebt
Ik voel mn ei nooit das balen .. heb met ovulatie test geprobeerd een poos lang maar niet kunnn vinden, moedeloos werd ik daarvan, wel gewoon lekker geklust zoals we altijd al deden dus dat zit goed haha, maarja of het dan op de juiste tijd gedaan is ??? Weten we nu niet natuurlijk... Lief van je !!!.. hoop het ook! Beter Maandag testen dan het weekend denk ik, wat denk jij? Ben maandag "als goed is " een week overtijd..
Als je het volhoudt zou ik het lekker na het weekend doen. En lekker doorgaan met klussen. Misschien is je cyclus deze maand wel weer veel langer en heb je pas geleden pas je eisprong gehad. Als je dezelfde cyclus als de 2 maanden hiervoor zou hebben, dan zou je naar mijn idee toch allang een (licht) positieve test in handen moeten hebben.
Hihi je bent geen party pooper hoor femke86. Als ik nu ongesteld zou worden zou ik ook blij zijn. Ik heb in mijn eerste ronde mijn kwaaltjes goed bestudeerd, en ik had gelijk toen ik dacht mijn eisprong te voelen, want ik had gelijk een knaller van een test! In de tweede ronde dus weer. Kwaaltjes afgewacht en ja hoor weer eisprong gevonden! Maar dus nog steeds niks... En dat frustreert me.
Ik denk ook dat het niets is deze maand, de moed zakt wel in mn schoenen elke keer weer.. maar waar komen die vage symptomen vandaan vraag jeje dan af.. vooral dat rare gevoel in en om mn eierstokken en baarmoeder, dat is helemaal nieuw, totaal niets wat daar ooit op heeft geleken .. Ja gsa mn geduld zeker proberen te bewaren, want elke keer de nrgatieve testen is niets als maandag negatief is dan probeer ik vrijdags nog eens en anders zien we wel weer.. Van mij mag ook ongesteldheid komen, dan zijn we van die onzekereid af..
Mackwek ben met je eens, als de menstruatie komt dan ist allang goed, zijn we uit de onzekerheid hahah
Oke, misschien iets te positief van me (maar beetje hoop is nooit verkeerd)......misschien zijn die krampjes wel een innesteling. Dat zou betekenen dat je pas volgende week zou kunnen testen. Ik heb het van de eerste ook gehad, krampjes van de innesteling (dat wist ik achteraf dan pas natuurlijk)
Haha ja beetje positieve berichten is sltijd leuk om te lezen haha, maar indd zou ook kunnen, ik heb dit nog nooit gevoeld dus kan niet oordelen, maar tis zo typische gevoel joh, je maakt je al snel zorgen natuurlijk als je iets voelt wat je niet herkend en zeeeker niet op die plaats haha.. Nou we wachten maar gewoon af, meer kan je niet doen haha.. Of menstruatie onderweg of toch stiekem een klein klein wondertje ( maar dan ook echt een wondertje haha )