Nou, ik zit nog/weer in dezelfde onzekerheid als jullie. Vandaag 19 dpo en negatief getest. Je zou zeggen dat het lijntje donkerder zou worden als ik wél zwanger was, dus ik ga er vanuit dat ik dat niet ben.. Maar ik vind het zo vreemd wat m'n lijf nu aan het doen is en in welke fase ik dan zit! Want m'n temperatuur is nog steeds hoog. Zit ik dan nog in de luteale fase? Maar ik heb altijd begrepen dat die 10 tot max 16 dagen mag/kan duren. En ik was toch vrij zeker van m'n eisprong dag... Gelukkig kunnen we het probleem samen delen en staan we er niet alleen voor
Raar van die symptomen hè tinkertje? Ik heb ook zo'n raar gevoel in m'n onderbuik en een soort spierpijn in m'n liezen al een week lang. En MOE!! Heb al diverse keren een middagdutje gedaan, haha! Eigenlijk wijst álles (samen met temp en overtijd) op een zwangerschap, behalve de testen! Grrr...
Ook hier een blanco test, terwijl ik voor 99% zeker ben van mijn eisprong. Mocht hij alsnog niet gesprongen zijn, dan had ik er later wat van moeten merken want ik heb er zoveel klachten van. Maar dus niet zwanger en niet ongesteld....help!!!
Mardaisy Jaa waardeloos die onzekerheid absoluug met je eens !. Dat gevoel van soortje spierpijn is hier precies zo en ook al meer dan een weetk, slapen kan ik smiddags ook met gemak haha erg he lijken wel oudjes ! Hihi.. Heb ook elke keer weer honger en trek in lekkers.. Jou lijf is net zo gek ala dat van mij als ik dat zo lees. We houden de moed erin het moet !. maandag ga ik weer testen
Mackwek aaah voor jou dus ook nog 1 en al onzekerheid wat een ellende zeg! Zeker als je zeker bent van je eisprong hou geduld meis en de moed erin! Er komt een keer duidelijkheid!.. Rataplan, dankje well!
Hoe weet je dat je overtijd bent als je je ei niet hebt gevonden? Moet eerlijk zeggen dat deze klachten ook klinken als een groeiend eitje. Ik zou er eens een ovu testje tegenaan gooien!
Moes omdat ik eigenlijk altijd precies op de dag mn menstruatie krijg.. maar indd ook dat zou ik eens kunnen proberen thankss
Ahzo, ik begreep dat je pas 2 (regelmatige) cyclussen gehad had vandaar.. dan zou het nog wel eens kunnen schommelen Succes!
Ik kon niet wachten tot morgen, heb testje gedaan zojuist, en nog steeds helemaal wit ... ellende !!! Onzekerheid alles bsh
Ooh vreselijk die onzekerheid! En wat balen van je negatieve test! Hier ook niks veranderd.. Nog steeds geen menstruatie, redelijk hoge temp, dik overtijd en witte testen... Heel raar! Ga je komende week nog testen Tinkertje? Ik heb het zelf maar een beetje van me af gezet, zie wel wat er komende week gebeurd. Maar als er eind van de week nóg niks is veranderd, maak ik denk ik een afspraak bij de huisarts.
Owww wat jammer, nog steeds witte testen Ja als je je voorneemt na het weekend te testen hou je dat meestal niet vol hè haha Toen ik overtijd was (en uiteindelijk na een week zwanger bleek), heb ik zowel een ovulatietest gedaan als een zw. test. Beide waren positief (schijnt dat een ovulatietest ook positief kan reageren op hcg). Maar ik dacht ook door al die steekjes in de buik dat het óf een zwangerschap was, óf een eisprong. Maar dan was die wel heel laat haha...
Mardaisy, pff zitten we verdorrie nog samen in het zelfde schuitje haha... die onzekerheid is inde4daad behooooorlijk waardeloos !! Hier nog steeds die steekjes in de liezen rommelende darmen en moe, maarja ik trap er maar niet meer in de komende dagen, ik probeer het even los te laten, als e4 halverwege de week nog niets is veranderd dan doe ik woensdag nog een testje, als dat negatief is bel ik net als jij vrijdags de huisarts even, voor even een check up ofzo... maar het liefst heb ik dan nu stiekem wel mn menstruatie puur omdat we dan van deze onzekerheid af zijn.. En het alller aller liefste zouden wet uiteraaaard een posi test zien Succes Mardaisy ik leef compleet met je mee !! Femke jij had ook laat getest dan? En indd je hebt gelijk je kan zelfs die ene dag tot de maandag niet meer wachten hihi ergg he haha.. Klopt ja vriendin van mij had dat ook een posi ovulatie en posi zwangerschaps test, weet nog dat ze belde van helpp wat moet ik nu geloven?.. jaa duuuh de zwangerschaps test ze ik toen nog haha rn jahoor bingo was het bij hen.. Je wordt er radeloos van.. bahbahbah
Wat ik me nog afvroeg: heeft één van jullie ook pillen erbij geslikt deze ronde? Ik was begonnen met teunisbloemolie om m'n cyclus (die meestal tussen 32-37 ligt) iets te verkorten. Nou, dat heeft lekker geholpen! Not... Ik ga nu allemaal dingen bedenken om een mogelijke oorzaak te zoeken... misschien is het wel onzin en heeft het er niets mee te maken. En Femke, had jij eerst ook negatieve testen voor je positieve?
Heej Mardaisy, ik ben een maand of iets geleden begonnen met tarwekiemolie pillen vd kruidvat, en de huisarts heeft me begin vd maand foliumzuur gegeven ( achteraf belachelijj want die kan je zelf ook kopen) ... Geeeen idee of bij mij die tarwekiemolie dinges geholpen hebben haha. Balen dat dat van jou niet geholpen heeft! Misschien komende periode, dat het wat langer nodig had in je lichaam?
Hej lieve meiden, Ik zou op een zaterdag ongesteld worden. Heb toen ook getest maar deze was negatief. Daarna heb ik een paar dagen later, op dinsdag, weer getest. Was weer negatief! Uiteindelijk heb ik op zaterdag, een week later, weer getest en deze was licht positief. Nog een week later (2 weken na NOD) nog eens getest en deze was toen duidelijker. Maar goed ik was al een jaar bezig met zwanger worden en nog nooit positief getest dus ik geloofde de eerste positieve test meteen haha. Ik was toevallig ook die maand gestart met tarwekiemolie, ik dacht, misschien helpt dat... Geen idee of dat heeft uitgemaakt maar toen was ik wel meteen zwanger!
Wauw dus bij jou duurde het ook eventjes tot hij positief werd, pff geeft mij in iedergeval weer een heeeel klein beetje meer moed!.... maarr zeg ik dan weer, wij zijn nog niet zolang bezig natuurlijk, maar die steken blijven wel al iets meer dan een week, dat is zo raar !.. Tarwekiemolie dacht ik nou dat ik es proberen hoorde daar veel goeds over, dus ben benieuwd
Week overtijd, test weer negatief!.. pijnen in mn liezen zijn ook minder ( bijna weg zelfs) nu wat vaag gevoel net wat hoger dan je liezen helemaal onderin je buik zeg maar... Huisarts geprobeerd te bell3n voor info, maar hellaaas is die man nog op vakantie tot volgendr week aaarghhh zal je altijd zien... Donderdag waag ik nog 1 testje en dan ist klaar dan zie ik het wel, ben het beetje beu eigenlijk die onzekerheid.. Hier verder al positieve testen gedaan ??
*zachtjes aanschuift bij de groep* Hier ook zoiets... 2 april heb ik een miskraam gehad, 3 april al negatieve zw.test, 12 april ovulatiepijn en idd positieve ovulatietest. Had dus de 27ste mijn NOD. 28ste had ik een controleecho ivm de miskraam, goed dik baarmoederslijmvlies te zien. Verloskundige zei dus ook dat ik vandaag of morgen ongi zou krijgen. Haar toen verteld dat ik die eigenlijk de dag ervoor al had verwacht, toen keek ze wel even gek, zei dat het qua slijmvorming/cyclus zeker goed klopte met elkaar. Als ik na 2 weken nog niet ongi had moest ik maar bellen. Tot op heden nog geen ongi en geen positieve test. Wat me wel opvalt is dat waar de teststreep hoort te komen er echt heeeel lang een roze waas blijft. Geen streep, echt een waas. Zowel bij de actiontest als de kV 2 voor 5 en de dipsticks. Kan dus niet liggen aan te lang (of mis ) plassen over het staafje. Heb nu sinds 20 april last van m'n (.)(.), trekkend gevoel bij m'n banden zoals ik bij de zwangerschap van m'n zoon ook had en gewoon een gek gevoel bij het hele verhaal... Ondertussen vreet ik m'n schoenen op uit zenuwen... Kan niet wachten tot de ongi of doorbreekt of tot volgende week wanneer ik kan bellen naar de verlos
Hoii pulleke! Wauw ook heel verhaal en dus net zo in spanning als wij allemaal .. Ik hoop voor jullie een zwangerschap, ik duim met je mee!.