Ik kreeg vanavond inderdaad ook al de tip om te stoppen met de tarwekiemolie.. ik stop er inderdaad maar gelijk mee om te zien wat of er gebeurd.. Ovulatietesten wil ik absoluut gaan proberen maar is denk ik nog eat lastig aangezi3n mn cyclus nu helemaal onregeld is ( hoogs waarschijnlijk) daar ga ik dan nu even vanuit.. Die steken heb ik nu al 1.5 week, gevoel dat er een menstruatie aan lomt maar als maar niet komt.. als die steken is van een eitje dat komt of groeit dan duurd dat geen 1.5 week toch of toch ook? Thanks voor alle info! Super fijn!
Het duurt (gemiddeld genomen) 14 dagen voordat een eitje rijp is en springt. Aangezien dit een gemiddelde is zijn er vrouwen waarbij het lichaam korter nodig heeft (en dus een ei voor dag 14) en vrouwen waarbij het lichaam langer nodig heeft dan die 2 weken. Het lijkt mij logisch dat je dan dus ook wat langer last kan hebben van de groei pijntjes Succes met alles en hopelijk ben je snel zwanger
Hmm ja dan zou dat indd logische zijn.. ben benieuwd wat er gebeurd.. dan is de kans op een zwangerschap nog wel aanwezig tenminste als we nu nog sex gaan hebben Bedankt voor je uitleg!! Hoop het ook maar zwl wel lang gaan duren denk ik
Ik ben net helaas ongesteld geworden. Het is nu nog wel maar een beetje en oud bloed, maar de krampen zijn onmiskenbaar Jij nog in onzekerheid Tinkertje?
Aahw nou pulleke dan heb jij nu zekerheid! Jeps hier nog steeds niets, krampen lijken wat minder nu, ( maar sta net op dus weet niet hoe het verder gaat vandaag) .. onderrug doet nog wel vervelend.. En we wachten maar weer af haha.. gestopt met tarwekiem op vele adviezen dus ben benieuwd
Hi allemaal, Ik meng me hier ook even in. Erg herkenbaar allemaal! Ik heb 3 cyclussen van precies 32 dagen achter de rug (met koperspiraal, die heeft geen invloed op cyclus). Nu 2,5 week geleden LH piek gehad en temperatuursstijging en had 1 week geleden al ongesteld moeten worden. Temperatuur blijft hoog (37,1), maar nu al twee negatieve testen en wel pijntjes in onderbuik/liezen. Lijkt toch wel echt alsof die eisprong heeft plaats gevonden. Begrijp er niks van. Maandag huisarts bellen denk ik.
Getest.. en zoals gedacht hartstikke negatief !!!! . Wordt langzaam aan gek geloof ik pff.. Nou maandag 2 weken overtijd als goed is, dan smorgens vroeg weer testen ( dan zijn ze de tests op) en bel ik de huisarts want dit is gewoon vreemd.
Tjonge tinkertje! Wat ontzettend balen! Zou fijn zijn als het maandag was en je de huisarts kon bellen... Nog even geduld meid! Ik hoop dat je toch van het weekend kan genieten. Debbie85, dat je temperatuur hoog blijft is wel een goed teken, ik hoop voor jou ook snel duidelijkheid!
Jaa baal echt meiden!! Waarom duurd het nou zo achtelijk lang!!!! ... ach zwangerschap zit er niet meer in, geloof ik nooit !... Anders had ik het allang moeten zien aan een test toch? If heeft 1 van jullie iets anders mee gemaakt ook laat testen of iets? Je leest wel eens wat, maarja dan denk ik ook het zal wel, zal mij niet geberen, zal wel wat anders wezen.. Hoop dat er snel wat komt menstruatie of ( dat het aller liefst) een positieve test of posi bloed test want dit is kak!... Jep bel maandag meteen de huisarts tijdens mn werk dan maar ( dagdienst dan haha) Voor jullie ook nog steeds super spannend! Ik duim kei en kei hard mee voor jullie meiden!!!
Jeetje nog steeds niets en negatief? Ik zou ook gek worden. ... maandag inderdaad maar even bellen! Succes hoor!
*schuift ook aan* afgelopen maandag was mijn NOD. Tot op heden geen ongesteldheid te zien. Ook al meerdere negatieve zwangerschapstesten gehad. Sinds afgelopen vrijdag last van brandend maagzuur.. morgen maar weer een testje doen..
Hoii iris welkom bij on wachtende dames haha.. Ellende he die negatieve testen! Herken het zo!!!! ..ik duim en hoop voor je op een snelle positieve test!!.. Ik bel maandag de huisarts voot een bloedtest ( ben dan 2 weken overtijd) .. Successs
Dankje Tinkertje! Ja, dat wachten is nog wel het ergste.. Ik ben benieuwd wat je huisarts gaat zeggen en wat uit de test blijkt..
Hey Tinkertje, vreselijk die onzekerheid, weet precies hoe je je voelt! Dit heb ik ook een paar keer gehad, daarom trouw aan de ovulatietesten van CB, met smileys, duidelijker kan niet. Ik wist inmiddels dat mijn LF altijd 14 dagen was. Vorige maand dus ECHT overtijd... Waren op vakantie in Tenerife en de dagen verstreken... Ook negatieve testen maar dat kan, sommige testen pas 1 of 2 weken na nod positief! Toen toch uiteindelijk 22 dagen na mijn eisprong ongesteld geworden. Ongelofelijk.... Het enige wat je kunt doen is om de 2 dagen een testje doen en afwachten, en proberen zo relaxt mogelijk te zijn want je kunt met stress een menstruatie uitstellen. I know.. Heel makkelijk gezegd maar bijna onmogelijk om te doen. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt! X
Hellaas negatieve bloedtest ... en nu weer 2 dagen verder en nog steeds geen menstruatie! Nu al cyclus van meer dan 40 dagen! Vaal er wel van, nu weet ik ook niet wanneer er een nieuwe ovulatie is, en we dus extra keer sex kunnen hebben ( gericht).. Hebben nu zoiets van we zien wel wanneer het komt, ovulatietesten dacht ik nog aan, maar aangezien ik nu helemaal niets weet is dat ook niet handig, dan kan ik zo beetje elke dag misschien wel maand lang testen, dat is gekke werk .. Dokter denkt mn hormonen die van slag zijn door het stoppen met det pil.. gewoon waardeloos want vanaf dat ik gestopt was ( nov 2014) was ik al4 maanden niet meer ongesteld geweest toen EINDELIJK weer 2 28 dagen cyclussen en nu dit weer.... bah X
Debbie onwijs bedankt voor je verhaal!!.. wauw bij jou ook 1 en ander gebeurd dus hihi. Zoals ik al schreef ovulatie testen is bijna onmogelijk omdat ik nu helemaal niets weet, geen idee wanneer de ovulatie komt, voel ook nooit iets.. dan kan ik wel heeel veel testen gaan inkopen en uitvoeren .. Nogmaals thanks voor je peptalk! X