Wat vervelend tinkertje... nog geen duidelijkheid! Ik test mrt ovulatietesten eerst om de dag totdat ik knipperde smiley heb en dan elke dag! Hoop dat je snel weer inzicht hebt!
Hoi Tinkertje, ik schuif even aan bij jouw verhaal want het is zo HERKENbaar voor mij.. Ik ben eind februari gestopt met de pil. 1 maart ongesteld, toen weer 1 april ongesteld geworden (jeej soort van cyclus gevonden) 1 mei dus mijn nod (dacht ik). elke keer negatief alles.. heel vervelend. Dan weet je dus echt niet waar je zit op een gegeven moment. Ik ben gewoon random begonnen met temperaturen, gewoon om te kijken of mij iets opviel. Nu denk ik dat ik rond 7 mei uiteindelijk mijn eisprong gehad heb (weet even niet meer waarom, gevoel in combi met temp denk ik) . dus heb mijn nod verschoven naar 21e. Sinds vandaag ineens licht bloed verlies (innesteling of toch ongesteld) Zucht het kan echt van alles zijn.. Maar jij hebt je bloed laten testen.. en nog steeds negatief, echt balen! Misschien heb je ook een laat ei gehad net als ik? En anders raad ik je aan om je een beetje te verdiepen in het temperaturen. officieel moet je beginnen op de eerste dag van je menstruatie, maar ach.. Succes met wachten etc..Hebben we wel nodig zolang we nog niet ongesteld worden en maar met negatieve testen blijven zitten... #onzekerheid
Heej roelieboeli! Aahw ja dan zitten we in het zelfde schuitje zo beetje, jaa balen he! Het lichaam doet ook maar waar die zin in heeft he .. Het temperaturen heb ik ook eens naar gekeken maar voor moeilijk te doen ivm met verschillende diensten die ik werk dus elke kee4 andere tijden wakker enz. Ik probeer mn slijm/uitscheiding in de gaten te houden, meeste vrouwen zien dat veranderen, als ik denk dat het zo is dan test ik met een ovulatjetestje of het indd bij mij ook zo werkt hihi jaa je gaat vanalles proberen he ^^ .. tot die tijd klussen we zowieso gewoon door zoals we altijd deden Jaa bloedtest was echt balen! Ik had nog een klein beetje moed, maar hellaaas Jij ook heeel veel succes! Ik hoop dat je snel een positieve test mag hebben!!
Hallo allemaal, Ook ik ben net als tinkertje in november gestopt met de pil. Zijn nu bij de 5e ronde.. en ik temperatuur ook, maar word er niet wijzer van omdat ik elke keer wel snachts uit bed ga om te plassen. Ik ben vanaf vorige maand begonnen met het checken van mn slijm en heb toen redelijk goed mn ovulatie gegokt. Deze maand dacht ik weer duidelijk vruchtbaar slijm te hebben gehad, en had dan vrijdag ongesteld moeten worden maar ook hier nog niets. Heb toen wel een hele rare daling gehad van -0,4 graden, maar deze is nu weer zoals die is.. Heb ook steeds een "nat gevoel" van onderen.. Heel vreemd ik snap er niks meer van. Heb ook alleen negatieve testen,, Wachten duurt zo ontzetteeeend lang..... Wat ontzettend vervelend voor je tinkertje, ik wil het ook zoooo graag word er gewoon depri van... 46-38-24-29- nu op dag 32....
Sterkte! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt Ik ben ook in november gestopt en nu vijf dagen overtijd maar negatieve testen..
hoe gaat het hier? tinkertje nog nieuws? Ik test nog steeds negatief. wel 5 dagen bloedverlies gehad maar echt menstruatie kon ik het niet noemen.. hoop stiekem dat het een innestelingsbloeding was, over paar dagen maar weer testen..
Hier ook gehad.. Helaas (vandaag) 3 dagen na NOD ongesteld geworden. Wel een stuk minder als normaal.. Hopelijk snel duidelijkheid tinkertje!