hallo dames, Ik heb een vraagje, Ik zit vandaag op cd 18. En heb me ei nog steeds niet gevonden! Na het stoppen van de pil was mijn cyclus gelijk zo goed als regelmatig, mijn langste cyclus was 29 dagen en de afgelopen 2 maanden heb ik tarwekiemolie geslikt. Ik had me ei toen op cd16 en had een lf van 13. Ik heb 1 maand getest zonder tarwekiemolie en toen vond ik me ei op cd15 en had een lf van 12. Paar dagen geleden had ik wel 'klachten' Ik heb nu nergens last meer van, ik merkte de laatste maanden dat ik na me eisprong misselijk was en duizelig. Nu had ik de 18de ( cd 15) veel afscheiding, was in de ochtend even misselijk, had hoofdpijn en wat last van me ogen. De 19de ( cd16) had ik last van mijn ogen, heel erg duizelig, heel erg misselijk, een opgeblazen gevoel en wat hoofdpijn. De 20ste (cd 17) had ik 1 x een steek links naast me heup ( in me lies?) Nu slik ik deze maand geen tarwekiemolie en heb me ei nog steeds niet gevonden Ik test al vanaf cd13 2x op een dag met de dipstick van z&, dus kan me ei niet gemist hebben. Waar zou het aan kunnen liggen? En hebben meer dames die een regelmatige cyclus hadden, en altijd hun ei kon vinden, ineens dat hun ei niet te vinden was of heel laat?? Of zou ik me ei wel gehad hebben door de symptomen, al is er bijna geen streepje te zien op de ovulatietesten
Na de tarwekiemolie had ik ineens een cyclus van 13 dagen.... Ik weet niet wat dat spul doet maar ik neem het maar niet meer in Misschien heeft het bij jou ook de boel in de war gegooid??
Ik heb zo net mijn ei gevonden! Had een mega knaller haha. Maar ik denk dat ik het ook niet meer ga innemen! Gooit inderdaad alles in de war!