Hej dames Ik ben eigenlijk een beetje stom geweest maar ik heb een vraagje Ik ben nu 8 weken zwanger en een paar keer licht bloed verlies had nou heb ik daarvoor al 2 echo's gehad en het hartje klopte bij de laatste echo vorigeweek Nou stond ik vanmorgen op met minder last van kwaaltjes en ik maakte me zorgen ik had nog een test liggen en die is voor de helft lichter is dit normaal in week 8? Ik maakte me zo zorgen dat ik ng een digitale cb gehaald en eerst stond er binnen een minuut zwanger en later 3+ Nu deed die dat niet en kwam er na 3 minuten pas zwanger 3+ Ik heb het gevoel helemaal gek te worden ben overbezorgd
Je hcg is rond de 6 weken te hoog voor een test waardoor die weer lichter kan worden. Niet meer testen meid. Ik kan natuurlijk niet in de toekomst kijken, maar heb vertrouwen. Mijn duimen draaien voor een mooie echo de 9e
Nou kom thuis van het werk vriendlief had dus blijkbaar weer een test gehaald aangezien hij er ook best van schrok -.- keek er behoorlijk tegen op om voor hem er weer over te plassen -.- maar hij knalt gewoon dus kortgezegd c1000 testen zijn gewoon rot echt mini streepjes zal zo de c1000 even plaatsen
Stop met testen! Je bent zwanger, je hebt al 2 echo's gehad en als het nu fout gaat kun je daar toch niks aan doen... Je hcg wordt te hoog voor de test, daarom worden testen soms lichter. Echter, al zou je een knal test hebben, dan zegt het niks over of het allemaal goed gaat. Ik had zelfs de dag na mijn curettage van de MA nog een knal test... Kortom, probeer te vertrouwen en stop met testen!
Sorry maar ik vind de c100 ook knallen. Het donkerrode gedeelte van de teststreep is donkerder dan de controlestreep. No worries en niet meer testen.
Okee hier lijkt die niet donkerder dan de c maar ik stop nu ook! Bah bah wat kan ik me toch gek maken
Lekkere testen hoor meis. Inderdaad niet meer doen, het werkt de verkeerde kant op. Gewoon proberen te genieten nu.
hier ook ervaring met een vage test bij die van moeders voor moeders bij week 8; ik werd gek (na 2 miskramen), maar het was gewoon een blijvertje! dus idd: stoppen met testen en als het mis gaat, vertrouwen dat het goed gaat, en zo niet.. dat heb je helaas toch niet zelf in de hand. succes!
Mooi! Ben trouwens rond dat termijn ook een week teruggezet en 4 weken later weer anderhalve week vooruit
Dankje ja we zien het wel De gyn gaat ook meekijken ivm mijn medicatie ze wil graag gewoon dubbel check m'n zwangerschap dus over 2 weken gyn en over 5 weken vk weer dus word goed in de gaten gehouden maar hij is in 2 weken al zo gegroeid dit was me echo van 2 weken geleden