Hallo allemaal! Ik maak me een beetje ( erg) zorgen.. de afgelopen week was ik ontzettens misselijk, moe en had gespannen borsten. Ben dinsdag zelfs ziek van mijn werk wegegaan en de dokter heeft wat tegen de misselijkheid voorgeschreven.. Dat zou ik vandaag ophalen. Nou zijn alle symptomen sinds gisteren als sneeuw voor de zon verdwenen, opeens voel ik niks meer.. Zijn er meer meiden hier die dit hebben gehad?
Symptomen zeggen echt helemaal niks! Hier nog steeds weinig symptomen en de kleine groeit toch echt goed Ik zou zeggen: hou je rustig en het komt vast goed
als je je er niet lekker bij voelt moet je gewoon de vk bellen. Ik heb inmiddels ervaren beter een keer te veel dan te weinig. Je niets aantrekken van de gedachten dat ze je misschien een piepert vinden gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Maar het kan, bij sommige verdwijnen de symptomen als sneeuw voor de zon en komen niet meer terug, maar het kan ook met een paar dagen weer terug komen. Zwanger zijn brengt een hoop onzekerheden met zich mee
Moeilijk he dat je niet in je buik kan kijken of alles goed is. Het is zo onzeker vooral het begin. Ik heb zelf helemaal geen symptomen gehad tot week 9 bij de eerste en daarna wat misselijk geweest maar verder niet. Deze zwangerschap alleen wat gespannen borsten maar verder niet. Symptomen kunnen komen en gaan dus dat zegt helemaal niks hoor meid. Je zal toch moeten afwachten op je eerste echo, je hoeft een VK niet te bellen want die doen toch niets zolang je geen bloedverlies of krampen hebt omdat symptomen niet zoveel zeggen.
hier ben ik niet helemaal mee eens bij mijn vk als je belt dat je erg onzeker bent hebben ze vaak nog wel ergens een gaatje voor je.
Ik zou ook gewoon vk bellen hoor. Zij kunnen je misschien al wat meer geruststellen. Hoelang zou je nu zwanger zijn? Makkelijk gezegd (ben zelf ook zo para als 10 anderen ) maar probeer inderdaad rustig te blijven.. succes x
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb toch de vk gebeld vanochtend en alles uitgelegd, mocht op de echo komen. En alles was perfect! Mooie echo en 1 dag vooruit gezet. Aankomende woe heb ik de officiele termijn echo, die doen ze iets eerder aangezien wij een combinatie test willen doen. Ik ben heel blij dat ik me voor niks zorgen maakte en de vk vond het juist goed dat ik gebeld had. Nu hopen dat alle nare symptomen wegblijven en lekker genieten
Hey wat leuk dat jullie gewoon naar de verloskundige kunnen bellen en mogen langsgaan! Hier in belgie is het toch anders hoor! Je kan niet zomaar terecht omdat je bijvoorbeeld minder misselijk bent ofzo! Super organisatie in NL 👍😁