spotting, doorbraak, innesteling.. ervaring?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tallies, 25 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tallies

Tallies Fanatiek lid

30 jun 2015
    1.050
    19
    38
    Vrouw
    Directie secretaresse
    Meiden,

Woensdag 12 augustus (cyclus duurt ca. 27 dagen) heb ik de laatste dag van mijn menstruatie gehad.
    Afgelopen zaterdag (10 dagen later) heb ik een positieve ovu test van kv gehad. Zondag was de ovu test alwat lichter maar kon nog door als positief.

Zaterdag rond 3 uur verloor ik een klein propje slijmerig bruin/rozig bloed.
    Het bloeden heeft sinds gistermiddag doorgezet. Vandaag vrij wat verloren.

Heeft iemand hier ervaring mee? Is het spotting? Kan het al een innesteling zijn? Wat denken jullie?

2. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Is je cyclus stabiel? Dus elke maand zo?
    Het kan beiden zijn.. innesteling hoor je vaak van dat het roze, helderrood of bruin is.. en niet teveel stolsels dus wel anders als een menstruatie...
    Als vorige week zaterdag je ei was en de zaterdag erop dit, zou het wel een innesteling kunnen zijn qua tijdsindeling lijkt me.. Dan zou je misschien een dezer dagen een positieve test kunnen hebben?
    Of heb jij het over dezelfde zaterdag dat je een positieve ovulatietest had...?

Ik denk dat je niets anders kan als even afwachten en wellicht testje doen als je bloeding niet doorzet...
    En nu maar eens proberen je hoofd koel te houden! hahah dat is nog de moeilijkste taak denk ik..
    Ik duim voor je dat het innesteling is...
    laat je t weten?? :)

3. Tallies

Tallies Fanatiek lid

30 jun 2015
    1.050
    19
    38
    Vrouw
    Directie secretaresse
    Afgelopen Zaterdag was de ovu test positief evenals het slijmpje.
    Maandagmiddag (gister) begon het bloeden, helder rozig en een beetje. Maar vandaag aanzienlijk meer.

Cyclus is meest 26/27 dagen.

Nod zou 5 september moeten zijn

4. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Oh oke..
    Dat propje roze klinkt als ovulatiebloeding...
    Die schijn ik ook eens te hebben gehad wel 4 dagen lang...
    Als je zegt maandag en daarop volgende dagen bloeding.. zou ook een innesteling kunnen zijn....
    Lijkt me te vroeg voor een menstruatie nu....

Stel nou dat...
    Dan zou je ong. 10 dpo wellicht positief kunnen testen?

5. Koekie83

Koekie83 Actief lid

24 jul 2015
    230
    1
    0
    NULL
    NULL
    Als je afgelopen zaterdag een positieve ovulatietest had, dan zal zondag je eisprong geweest zijn, dan is maandag of dinsdag innesteling echt te vroeg. Het kan dus samenhangen met je eisprong of gewoon spotting zijn.

6. Tallies

Tallies Fanatiek lid

30 jun 2015
    1.050
    19
    38
    Vrouw
    Directie secretaresse
    Ik zat inderdaad te lezen dat je een bloeding kunt hebben als je ei te "hard" springt.
    Vandaag is het al weg (misschien dat het vanmiddag terug komt, maar ga er niet van uit).

We gaan dus maar weer de wachtbank op ;)

7. Tallies

Tallies Fanatiek lid

30 jun 2015
    1.050
    19
    38
    Vrouw
    Directie secretaresse
    Toch weer gaan bloeden hoor..! Snap er echt helemaal niets meer van...

8. AprilMommy

AprilMommy Actief lid

13 aug 2015
    404
    0
    0
    Misschien eens een zw testje doen morgen met ochtend urine?

9. Tallies

Tallies Fanatiek lid

30 jun 2015
    1.050
    19
    38
    Vrouw
    Directie secretaresse
    Ik denk dat dat een beetje te vroeg is :(
    Heb zaterdag 22-08 postief ovu getest, zondag 23-08 ook nog redelijk positief.

Gister ook een ovu test gewaagd en deze droogde ook nog heel donker op (maar pas na een minuut of 10)
    Daarna met een Sensi dipstick een zw test gedaan en deze was nagatief.

Als ik van de ovu testen uitgaat zou ca maandag mijn ei geweest zijn.

Maar ik kan die bloeding nu echt niet meer plaatsen! ;):(

10. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Wat een onduidelijkheid.. Bah...
    Kan niks anders dan als afwachten he..

Ik zit precies in hetzelfde schuitje als jij deze maand..
    onverklaarbare bloeding..

Kan over een paar dagen testen...

11. Tallies

Tallies Fanatiek lid

30 jun 2015
    1.050
    19
    38
    Vrouw
    Directie secretaresse
    Ja echt niet leuk, heb de ha gebeld maar ook die zei het is afwachten wat het is. Heb overigens geen menstruatie klachten ofzo.. voel verder niets raars. Beetje trekkerig maar verder niets.
    Het komt met vlagen echt helder rood.

Nog 10 dagen tot ik kan testen. Die gaan voorbij kruipen denk.

Ik ga voor je duimen... Hopen dat het een innesteling is.

12. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Ik had mijn op 3 aug. menstruatie gehad...
    duurde tot 7e...

en op 16e ruim 3 dagen helder/roze en laatste dag bruinig bloedverlies. Heel weining, hoefde niks voor bescherming zeg maar zelfs..
    heel apart.

Ik heb overigens wel sindsdien kwalen, eerst eigenlijk alleen mn borsten gevoelig.. en die tot de dag vandaag..

Maar sinds 3 dagen heb ik echt misselijkheid en kan echt bepaalde geuren niet handelen gewoon.
    Stond vandaag met me dochter in een kledingzaak.. en was al wat weeïg, ineens kreeg ik me toch een oplvieger.. heb letterlijk uitgekleed tot hemd, zweetdruppels over me gezicht, werd helemaal naar...

Als het geen zwangerschap is vraag ik me zeer af wat het dan wel is..
    want de bloeding is bij mij wel erg vroeg om een innesteling te zijn....

Duim ook voor jou!!!!
    nog 10 dagen.. duurt echt lang ja...
    Ik zit nu 6 a 7 dagen voor nod dus moet ook nog ffies geduld hebben...

13. Tallies

Tallies Fanatiek lid

30 jun 2015
    1.050
    19
    38
    Vrouw
    Directie secretaresse
    Kan het zijn dat je je laatste menstruatie hebt aangezien daarvoor terwijl het een innesteling was? Heb je een test gedaan?

Anders zou ik je toch aanrade contact op te nemen met de ha! Misschien dat hij de oorzaak dan zou kunnen achterhalen!

Hou je me op de hoogte?

14. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Ja dat dacht is dus ook.. omadt ie sowieso maar 3 dagen duurde terwijl het normaal tot aan 7 dagen is bij me..
    daarom had ik een testje gedaan.. maar bleef maar bij hele lichte tuurstreepjes..
    volgens de meiden reageert de kv ook op eisprong...

Ik ben niet zo'n huisarts fan haha.. ga pas als er echt iets goed mis is ofzo hihi..
    Ik wacht nog even af en dan kijken wat er gebeurd.. mocht het nou echt met menstruatie alsnog zo raar lopen dan zal ik wel ff moeten contacten met ha..
    Hou je op de hoogte!! Jij mij ook??

15. Tallies

Tallies Fanatiek lid

30 jun 2015
    1.050
    19
    38
    Vrouw
    Directie secretaresse
    Gister eind middag begin avond is dan eindelijk de, met vlagen, bloedingen gestopt.
    Vanaf daarna een heel "droog" gevoel, terwijl ik normaal na mijn eisprong wel wat vocht verlies (lekker praatje he).
    Ook het idee dat mijn onderbuik wat harder is dan normaal. En ik voel me anders (of wil ik dat?:p)

Dan ga ik terug zitten denken he.. ik dacht dat ik zaterdag een positieve ovu test had, maar wat nou als de 19e eigenlijk de echte positieve is (want die was ook vrij donker!) Dan is de bloeding op 5 dpo begonnen, heb ik een propje bloed verloren op 3 dpo.

Maar als het toch zaterdag was dan kan ik de bloedingen niet verklaren! (ik wou dat ik de eisprong gewoon voelde, scheelt zoveel, denk ik).

Ik hoop dat je geen contact op hoeft te nemen vanwege een raar lopende menstruatie maar gewoon zwanger blijkt te zijn! zou toch super zijn he...

16. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Ik denk dat je een ovulatie bloeding hebt gehad. Dit heb ik een jaar lang gehad voor ik zwanger werd van de 2e....Elke ronde rond eisprong had ik bloedverlies heel erg vervelend!

Spannend duimen nu

17. Tallies

Tallies Fanatiek lid

30 jun 2015
    1.050
    19
    38
    Vrouw
    Directie secretaresse
    Duurde dat ook zo lang? Ik heb sinds gister (8 dagen lang, en volgens de ovutesten was mijn piek zaterdag 22-08) bloedingen gehad steeds met vlagen, van bruin naar rood naar zwarte klontjes naar slijmerig bruin naar helder rood (gewoon totaaaal niet te volgen zeg maar).

En meestal steeds als ik naar de wc was geweest.

18. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Zijn jullie al lang bezig? Mocht je de pil hebben gebruikt kan dat ook nog een verklaring zijn. Die kan tot een jaar na het stoppen nog vreemde dingen met je lijf doen.

19. Tallies

Tallies Fanatiek lid

30 jun 2015
    1.050
    19
    38
    Vrouw
    Directie secretaresse
    Klopt!
    Ben nu 4 maanden van de pil af.
    De eerste 3 maanden voorbeeldig ongesteld geweest, cyclus rond de 27 dagen. Maar nu deze maand ineens dit!
    Bij ons dochtertje heb ik dit nooit gehad. Dus dacht wat is dit nu ineens weer.

De bloeding is ook niet gepaard gegaan met pijn of kramp o.i.d. dus daarom snap ik het niet helemaal zeg maar

20. kattebel

kattebel Lid

1 sep 2015
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dit ook iedere cyclus, soms al vanaf 4 dpo. Dat wordt richting mijn menstruatie meer en donkerder. Ook ik heb alle forums al hierover gelezen, bruinverlies, spotting etc. De enige keer dat ik het niet had, was ik zwanger (mbv Clomid). Maar ondanks Clomid gebruik, voor betere eisprong, waarbij mijn progesteron in de 2e helft hoog genoeg is, blijf ik dat bruinverlies/ spotting houden tussen ei en menstruatie. Zeer vervelend en maakt ook onzeker.....

Deel Deze Pagina