Toch weer onzeker

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Suus75, 23 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suus75

Suus75 Actief lid

9 sep 2006
    167
    0
    0
    Na een miskraam, vandaag precies 3 maanden geleden, ben ik nu weer zwanger. Ik ben alleen vreselijk onzeker.

Bij de zwangerschap van mijn zoontje had ik onmiddellijk ontzettend veel kwaaltjes (misselijk, pijnlijke borsten, moe). Toen ik van de zomer zwanger was had ik dat niet en dat werd dus een miskraam.

Nu heb ik wederom bijna nergens last van en daar word ik erg onzeker en bang van.

Kan het gewoon zo zijn dat ik nu nergens last van heb en dat het wel goed gaat? Of moet ik weer rekening houden met een miskraam?

Liefs van een onzekere suus...

2. VickyS

VickyS Actief lid

11 okt 2006
    191
    0
    0
    België
    Ik heb ook bijna nergens last van.
    Alleen licht ongi-gevoel, licht gevoelige tepels en een beetje witverlies.
    And that's it... :(
    Als ik hoor wat voor symptomen anderen soms hebben maak ik me af en toe ook wel een beetje zorgen of het wel goed zit / komt.
    Dus ik voel me ook best onzeker...
    Zijn er zwangeren die al veel verder zitten in de zwangerschap en die in 't begin ook weinig / geen klachten hadden, maar bij wie het toch goed verlopen is ?

3. chantal25

chantal25 Actief lid

8 okt 2006
    238
    0
    0
    gelderland
    hoi suus

dat je je onzeker voelt is heel normaal na een miskraam, en geen 1 zwangerschap is het zelfde dus het kan best zijn dat je bij deze zwangerschap geen last hebt van misselijk e.d.!
    zal voor je duimen dat het goed gaat!
    groetjes

4. chantal25

chantal25 Actief lid

8 okt 2006
    238
    0
    0
    gelderland
    Bij mijn eerste had ik trouwens nergens last van.

5. averbaan

averbaan Lid

14 aug 2006
    45
    0
    0
    verpleegkundige
    rotterdam
    Hoi Suus,

Ik ben nu ook zwanger van de tweede en heb juist nu wel allerlei klachten zoals ongi-gevoel, beetje misselijk, pijnlijke borsten. Bij mijn eerste helemaal geen klachten, dus inderdaad... geen zwangerschap is hetzelfde!
    Ik snap je bezorgdheid, en die heb ik ook nog, maarja het is allemaal ook nog zo pril. Ga van het positieve uit!

Liefs,

6. mamavanmerijn

mamavanmerijn Actief lid

12 okt 2006
    298
    1
    0
    ik heb het zelfde..
    Dit is nu mijn 3e zwangerschap. De eerste is na 6.5 week geeindigd in MK. Ik kan me niet zo goed meer herinneren van vorige 2 hoeveel ik voelde in het begin..
    Maar nu, heb maar af en toe wat ongikrampen, wel witverlies, lichtgevoelige tepels als ik erin knijp en wat moeier.. Maar verder niets.. Voel me dus totaal niet zwanger! En dat maakt me weer zo onzeker...

Bij merijn ben ik niet misselijk geweest dus weet niet of dat nu wel gebeurt..

bah je wordt zo onzeker he

Deel Deze Pagina