Hallo dames ff vraagje over FF, ik meet sinds begin deze periode mn temp,maar ik voelde dag 13 duidelijk mn ei, maar op FF geeft ie m op dag 17 aan, is dat wel goed van hun? Gisteren was mn temp iets lager en vandaag weer hoger, is dat miss een inestellingsdip geweest? Heb af en toe last van mn buik maar vooral mn boobies zijn pijnlijk bij aanraking, en ze zijn zacht en voller lijkt t wel. Wie heeft er verstand van?
Tja of dat het raak is, valt bijna niet uit je kaartje te halen. Kijk maar bij eerdere berichten in dit topic. Die zaten ook hoog en knalde ineens naar beneden op de dag van de nieuwe cyclus. Ik denk zelf dat je eisprong op dag 14 is geweest.. Hij stijgt op 16/17 niet veel verder door voor eisprong. al vind ik die dip van 2 dagen op 16/17 ook wel apart.. Innestelingsdip is vaak maar 1 dag (?). Maar goed.. heb wel eens apartere kaartjes voorbij zien komen En FF is er ook niet zeker over je ei omdat je nog geen hoge stijging daarna hebt gehad. Maar het ziet er wel spannend uit hoor!! Wanneer wilde je gaan testen?
Ik zit zelf ook aan dag 13/14 te denken. Die 2 lagere temperaturen brengen ff in de war. Maar ach, ze zitten nog wel ruim boven de eerdere temperaturen, dus ik snap de verwarring van ff niet zo goed.
Ik zat net even te kijken en wilde dag 13-14 zeggen..............en zag een groene lijn op het einde: GEFELICITEERD!!!!!!!!
Gisteren positief en vanmorgen negatief. Afwachten wat t nu gaat doen, miss teveel gedronken gisteravond, had nl feestje.
gisteravond een uurtje fikse kramp gehad, ik dacht daar komen ze maar nog geen ongi te bekennen,mn lichaam houdt me aardig voor de gek,rot hormonen. als ik eind van de week nog niet ongi ben doe ik weer een test. en misschien heeft FF het wel goed maar volgens mij niet.
FF doet een beetje raar. Ik blijf erbij dat ik denk dat je ei op dag 14 was. Hoe lang is je lf normaal?
lf valt tussen 12 en 16dgn ongeveer, heb nu een gevoel dat ik ook voel als ik ongi ben,maar dat ben ik nog niet, en misselijk bah..........
Zie ik nou een plusje staan van ene positest of zie ik het verkeerd? PS: laat maar, ik zie het al. Duimen dat het toch goed zit!