Hoi meiden Sinds gister ben ik op verzoek van de gyn begonnen met tempen We gaan er vanuit dan zondag mijn menstruatie is begonnen (ik heb vaak vreemde en lange menstruaties) nu temp ik gister 36.9 en vandaag 37.1 is dit niet vrij hoog tijdens de menstruatie?? Of is dit gewoon best normaal en moet ik geduldig zijn
Tijdens je menstruatie mag je temperatuur inderdaad hoger liggen. Temperatuur je wel rectaal, dagelijks op dezelfde tijd?
@RoGiJuLi Mijn temperatuur lijkt toch echt op 36.9 uit te gaan komen. Eerste maand dat ik temperatuur maar intussen al twee weken en iedere keer rond die temp. Maakt dat iets uit dan. Of krijg ik dan geen eisprong?
Ik heb geen idee, zo uit je verhaal snap ik niet helemaal wat je bedoelt. Heb je nu al 2 weken lang elke dag 36.9?? Temp je rectaal en elke ochtend op dezelfde tijd? Mag ik je tempkaarten eens zien??
Sorry beetje wazig geschreven. Ik meet sinds 2 weken, om dezelfde tijd, rectaal. Eerste week ziek geweest waardoor m'n temperatuur erg hoog is en schommelt. Eerste twee dagen van m'n menstruatie was er nog niks aan de hand, en nu sinds een paar dagen ook weer helemaal fit. En dan zit m'n temp dus rond de 36,9.
Je zegt op dezelfde te meten maar toch zie ik open bolletjes. Dat betekent dat je niet op dezelfde tijd hebt gemeten Je ziet nu wel dat hij aan het zakken is dus wellicht dat hij nog verder gaat zakken en dit nog een nasleep was van ziek zijn. Wat ook kan is dat jouw basaal hoger ligt. Niet iedereen heeft een basaal van bijv. 36.4 namelijk Even afwachten wat er gebeurd dus
Een open bolletje, ja, een dag een uur eerder gemeten. De andere open bolletjes zet die zelf omdat ik daar gezegd heb sleep deprived Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren, zolang het geen invloed heeft zal het wel goed komen. Bedankt voor het kijken. @ts sorry voor het kapen van je topic