Hallo allemaal, Mijn naam is Kelly en ik zit momenteel aan mijn 4de kuur Clomid in combinatie met Pregnyl. Even een kleine historiek over deze kuur : Cyclus dag 3-7 : Clomid 50 mg Dag 12 : fm 1 nog geen rijpe follikels te zien Dag 17 : fm 2 2 rijpende follikels, maar nog niet rijp genoeg voor Pregnyl Dag 22 : fm 3 2 volledig rijpe follikels van 22 cms !!! Joepie, ik mag Pregnyl laten inspuiten Dag 23 : Pregnyl inspuiting op spoedafdeling Dag 24 én 25 : geklust met manlief Dag 26 tot 37 : 12 dagen na elkaar kleine bloedingen gehad en maak me wel enorm veel zorgen. Volgens gyn hoef ik me nergens druk over te maken en is dit perfect mogelijk, maar toch . Is er iemand hier die iets gelijkaardigs heeft meegemaakt?? Kan je al maandstonden doorkrijgen 3 dagen na Pregnylinspuiting? Ik veronderstelde dat dit pas 14 dagen na Pregnyl kon doorkomen??? En een innestelingsbloeding kan het volgens mij ook niet zijn, da's toch later dan 3 dagen na de inspuiting, niet? Ik zit hier echt met de handen in het haar en een test durf ik niet goed te doen, uit schrik voor de (zoveelste) teleurstelling. Sinds vandaag heb ik wel geen bloedverlies meer en heb al enkele dagen bij momenten "last" van jeukende tepels... Ofwel maak ik mezelf vanalles wijs om toch maar te hopen dat het gelukt zou zijn Iemand ervaring of raad? Groetjes Kelly
Is je progesteronwaarde al eens nagekeken? Als je progesteronwaarde te laag is, dan krijg je inderdaad na de eisprong bloedverlies en dit kan duren tot de volgende menstruatie. Je baarmoederslijmvlies wordt dan te snel afgebroken, waardoor de innesteling bemoeilijkt wordt. Na Pregnyl zou dit eigenlijk niet moeten, maar soms is aanvullende medicatie nodig. Een innestelingsbloeding is het waarschijnlijk niet geweest, want de eisprong komt pas 36-48 u na de Pregnyl-injectie en je bloedverlies begon vrijwel meteen daarna. Succes!
He Kelly, Wat een enorme onzekerheid! Ik ben bang dat ik je ook niet veel verder kan helpen. Ik herken het ook niet die bloedingen. Wel weet ik dat 3 dagen na de spuit 'ongesteld' dat kan echt niet! Het enige dat ik je kan aanraden is gewoon te testen. Misschien wordt het een teleurstelling, maar meid, je bent zwanger of je bent het niet. Als je niet zwanger bent komt de teleurstelling toch wel, of je nu wacht of niet. Is een beetje uitstel van executie. Maar.... als je zwanger blijkt, dan kun je nu al blij zijn. Dat is toch geweldig?! Natuurlijk moet je doen waar je jezelf goed bij voelt. Ik hoop voor je dat aan de onzekerheid snel een einde komt en dat je zwanger blijkt! Laat je het even weten? Dikke knuffel!
Ik bloed altijd enkele dagen na mn ei tot aan dat ik echt ongi wordt. Bij mij is mn progsteronwaarde veel te laag, maar hoop voor jou dat jij dit niet hebt en wel gewoon een eerlijke kans hebt gehad. Toch zou ik als ik jou was voor de zekerheid de volgende keer ff je progsteronwaarde laten checken (1 week na de eisprong) Succes!