Veel roze afscheiding dag 2 na tp cryo? Ervaringen?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Elfi, 23 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elfi

Elfi Bekend lid

17 dec 2014
    551
    65
    28
    Hoi Meiden,

Nou de titel zegt het al. Ik heb nog geen 48 uur geleden een terugplaatsing van een cryo gehad en nou verlies ik al een heleboel donker roze afscheiding. De hele ochtend al! :O
    Ook al een beetje rood bruin verlies gehad...

Is dit iets waar ik me zorgen over moet maken?
    Kan het nu al einde verhaal zijn?
    Kan innesteling voor zoveel en donker verlies zorgen?

Vragen, vragen, vragen...
    Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?

2. Elfi

Elfi Bekend lid

17 dec 2014
    551
    65
    28
    Niemand?

3. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113
    Dit kan komen door de tp. Het kan zijn dat er een adertje gesprongen is.
    Ik geloof niet dat het nu al einde verhaal kan zijn. Maar als je het niet vertrouwd, zou ik morgenochtend toch even de poli bellen.

4. Lorri

Lorri Lid

8 mei 2016
    63
    27
    18
    Als je zorgen maakt kan je altijd ziekenhuis even bellen. Maar ik denk net als Puppy28 dat het vast gewoon een adertje was.

Voor einde verhaal lijkt het mij ook te vroeg? Is het erger geworden? Hoe oud was je cryo?

5. Elfi

Elfi Bekend lid

17 dec 2014
    551
    65
    28
    Heb ik toch gedaan. Zei denken ook niet dat het nu al einde verhaal is.
    Maar het is best wel fors, dus kan haast niet geloven dat het niks is...

6. Elfi

Elfi Bekend lid

17 dec 2014
    551
    65
    28
    De cryo was 5 dagen.
    Erger niet persee, wel wat rode sliertjes erin... en wisselend bruin.

7. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113
    Rode sliertjes had ik ook weleens doordat ze die spuit of weet ik veel wat het is inbrengen om de zaadjes van mijn man in te brengen bij iui. Bij een tp gebruiken ze hetzelfde. Dus ik denk echt gewoon een adertje geraakt en misschien nog wat oud bloed.

8. Elfi

Elfi Bekend lid

17 dec 2014
    551
    65
    28
    Nu is het helaas wel erger geworden.
    Vanochtend was het bruin, nu id het echt bloedverlies. Ook al wat weefsel gezien in het toilet :(

Zo bizar! Lijkt me zo onlogisch dat ik nu al ongesteld zou worden...
    3 dagen na de terugplaatsing. Die onzekerheid is echt niet leuk.

9. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hoi, ik heb hier ook ervaring mee helaas. Maar ik had ook gelijk buikpijn erbij, was 4 dagen na tp al menstruatie doorgezet. Ik heb sindsdien hogere dosis medicijnen gehad, tp bij mij zijn in gestimuleerde cyclus. Vorige ronde negatieve testen met de hogere dosis, maar geen menstruatie tot ik met medicijnen stopte.

Hoop voor je dat t een innesteling is, dat zou zeker nog kunnen. Heel veel succes, en ik duim mee voor een mooie plakker.

Elfi vindt dit leuk.
  10. Lorri

Lorri Lid

8 mei 2016
    63
    27
    18
    Wat vervelend :(
    We gaan het beste hopen, maar begrijp best dat de moed in je schoenen zakt.. is het net als Mya in een gestimuleerde cyclus?

Elfi vindt dit leuk.
  11. Elfi

Elfi Bekend lid

17 dec 2014
    551
    65
    28
    Oh wat naar!
    Mijn terugplaatsing was in mijn natuurlijke cyclus. Heb nu sinds vanavond heel veel bloedverlies. Ziet er nu echt uit als een menstruatie. Kan het ook niet anders beschrijven.
    Zit nu op dag 3 na mijn tp. Vind het maar vreemd hoor! Zeker omdat het in mijn natuurlijke cyclus is geplaatst....

12. Elfi

Elfi Bekend lid

17 dec 2014
    551
    65
    28
    Dat is lief :)
    Nee was is een natuurlijke cyclus. Denk nu wel dat het einde verhaal is. Heb heel veel bloedverlies.

13. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Erg vervelend meis, hoe is t nu?
    Heb je nog contact opgenomen met t zkh?

14. Elfi

Elfi Bekend lid

17 dec 2014
    551
    65
    28
    Helaas echt ongesteld :(
    Vandaag de arts gesproken en die zegt dat een lf van 8 dagen niet te kort is
    Ze zegt dat je bij een tp van een 5 dagen embryo, de innesteling kan verwachten op dag 5 of 6 en misschien 7. Dus een menstruatie op dag 8 is schijnbaar niet te kort...
    Geen utro voor mij :(

15. nvbr

nvbr Bekend lid

4 feb 2014
    901
    578
    93
    Hmmmzzzz. Vind ik stom.
    Ik had gevraagd of het in m'n gewone cyclus (dus rustmaand zeg maar) mocht, mede omdat ik me er beter bij voelde en mijn bms dus niet zo snel wordt afgebroken. Het mocht.. En het helpt.

Geen verstand verder van dag 5 tp en wanneer die dan innestelt.... Misschien wat meer doordrammen als jij het idee hebt dat het wat doet, of als je je er beter bij voelt. Lastig hoor.

Deel Deze Pagina