3 dagen over tijd... test negatief

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by MamaSmurf, Apr 4, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaSmurf

MamaSmurf Niet meer actief

Hallo allemaal,

ik ben nieuw hier...wat een leuke en handige website! Ik ben eind december na 10 jaar gestopt met de pil. In januari ben ik netjes na 24 dagen ongesteld geworden. Daarna 2x netjes na 28 dagen. Vrijdag 2 april had ik dus weer ongesteld moeten worden (als je van 28 dagen uitgaat tenminste) maar dat is dus niet gebeurd. 's avonds een test van cb gedaan en die was negatief. Gister een heel klein beetje last van een slechte maag gehad en vandaag heb ik de hele dag al het gevoel dat het eten in mijn keel hangen blijft. Ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet. Hoop natuurlijk alsnog zwanger te zijn.

hebben jullie hier ervaring mee?

Groetjes,
    Karin

2. InCognito

InCognito VIP lid

Nov 19, 2009
    5,722
    0
    0
    Kruidvat testen kopen, 2 stuks voor 4,99 euro, die werken het beste, hebben maar héél weinig HCG nodig voor een positief resultaat, maar geven nóóit een indrooglijntje! CB heeft veel meer HCG nodig en dat duurt langer voordat je daar positief mee test. Het klinkt goed, maar je zit nog zo kort na het stoppen met de pil, dat het best nog het ontpillen kan zijn. Maar ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent!

Share This Page