Hallo Vandaag zit ik op 11 dpo. En ik heb echt 0 verschijnselen. Niet misselijk, geen gespannen borsten geen steekjes of krampen. Normaal moet ik morgen of overmorgen ongesteld worden en heb ik eigenlijk al last van mn borsten. Is er nog een kleine kans dat ik toch zwanger ben? Of had ik dan echt al iets moeten merken? Ik hoor graag reactie! Lieve groetjes Lindaa
Waarom denken veel vrouwen dat je wat met merken als je zwanger bent? Ik was ditmaal al 6 weken zwanger en buiten de misselijkheid, waarvan ik dacht dat het een griepje was, heb ik verder niks gevoeld. Als ik niet misselijk was geweest, dan had ik tot op vandaag nog steeds niet geweten dat ik zwanger was. Geen symptomen wil helemaal niks zeggen. Bij mijn eerste zwangerschap begonnen de kwaaltjes met 6 weken. Kan nog alle kanten op. Succes en hopelijk snel een positieve test.
Hier exact hetzelfde de twee keer dat ik zwanger was merkte ik niks. Sterker nog, de rondes voor mijn zwangerschap van mijn zoon had ik meer symptomen en was ik overtuigd van een zwangerschap, maar niks dus. De keer (3e ronde raak gelukkig) dat ik voor de vorm even testte (feestje die avond) was het raak. Kreeg pas echt kwaaltjes (amper hoor, beetje maagzuur, moe, koffie stond me tegen) vanaf 5-6 weken. 11 dpo is zooooo vroeg (al doen al die testen op 8-9 dpo anders vermoeden). Zegt echt niks dat je niks merkt. Een aankomende menstruatie geeft soms meer klachten. Nog even geduld. Vanaf 14 dpo moet je echt wel wat kunnen zien op een test. (Maar sommigen testen later pas positief) succes! Ik hoop dat je zwanger bent!
Elke vrouw en elke zwangerschap is anders. Ja, je kunt wat voelen maar nee, het hoeft niet. Als je wil weten of je zwanger bent, gewoon een testje doen (over een paar dagen). Eerder zul je het niet weten.
Ik heb helemaal niks gemerkt.. t is dat ik wist dat het zou kunnen dat er een menstruatie zou komen omdat ik dacht een eisprong gevoeld te hebben. Maar zeker weten deed ik niet ivm pcos. Ik wilde die dag de huisarts bellen maar bedacht om boor de zekerheid eerst een test ge doen dat ik niet bij de huisarts ging zitten zeuren om niks. Ik deed die test. Keek na 2 tellen. Ja wel controle streep. Geen test streep. Wat ik al wel dacht. Want hoe kan het anders. Voor de 1e 2 jaar bezig geweest met clomid. Ik naar buiten om te roken. Frustratie.. (was dus meteen de laatste trouwens) Stond al met telefoon in mijn handen om te bellen. Kijk ik nog een keer. Staat er ineens een streep! En op de 6 testen die ik in dezelfde 24 uur heb gedaan omdat ik het niet geloofde ook. Maar ik voel tot op heden nog he-le-maal niks. Ja misschien een beetje opgeblazen. Maar dat is meer psychisch denk ik omdat ik het nu weet. En toen ik zwanger was van mijn zoontje wist ik het gewoon. Dikke aders op mn borsten. Misselijk. Alcohol smaakte me niet. En echt elk uur moeten plassen. Dus kan heel verschillend zijn. Als ik vandaag 3x ben wezen plassen is het veel geweest...