Hallo Dames, 4 weken geleden heb ik een curretage gehad omdat het hartje gestopt was met 9 weken zwangerschap. Nu wilde ik afgelopen weekend een test doen om zeker te weten dat ik eerst een negatieve test heb zodat ik niet bij een licht streepje zou denken aan een nieuwe zwangerschap terwijl het misschien nog een restje is. Nu had ik zaterdag idd een licht streepje. Nu heb ik maandag een test gedaan om te kijken of ie intussen al negatief is en wat blijkt...is ie donkerder ? Vanmorgen nog een testje. .. Ik heb een foto toegevoegd. De bovenste test is van zaterdag en de onderste van vandaag. Nu ben ik bang dat zaterdag een verkeerde test was ofzo. Kan er eigenlijk niet uit opmaken of de onderste donkerder is dan de middelste. ( mn man trouwens wel...die vindt ze oplopen) Ik ben bang dat ik het te graag wil zien. . Wat vinden jullie ?
Het loopt wel op inderdaad! Ik heb niet echt verstand van hcg na een miskraam, maar ik denk dat het een nieuwe zwangerschap is. Ik duim voor je.
Ik vind ze echt oplopen, dus ik zeg nieuwe zwangerschap...Ik hoop het voor je meid! Duimen draaien hier mee...Hou je ons op de hoogte?
Omdat hij oploopt denk ik dat je misschien wel een nieuwe zwangerschap al hebt, ik duim voor jou, hopelijk bij een nieuwe test weer lichtelijk donkerder
Ze lopen wel op inderdaad. Als je urine de laatste keer niet veel geconcentreerder was dan bij de eerste test, zou ik zeggen dat het van een nieuwe zwangerschap is.
Ik denk een nieuwe zwangerschap aangezien je cyclus meteen van start gaat op de dag van curettage. Dus dan had je weer meteen een mooie cyclus...(had ik ook) Voorzichtig gefeliciteerd!
Ze lopen wel op maar 4 weken na je curttage is wel erg snel. Hoe hoog was je HCG met de curettage? Je cyclus zou dan gelijk weer opgestart zijn de dag van de curettage. Hier een week later en dat was al heel snel zie de GYN. Ik hoop het echt voor je. Over paar dagen weer testen. En als ze blijven oplopen de GYN bellen voor een vroege echo. Om uit te sluiten dat er geen restweefsel is achter gebleven. Duim Duim Duim
Super bedankt voor jullie reacties ! Ik heb 2 controle echo's gehad en schoon verklaard dus restweefsel ben ik niet bang voor. Hoe hoog het hcg was tijdens de curretage weet ik niet. Verder was ik gewoon bang dat het hcg er nog zat van de vorige zwangerschap en dat ie schommelt ofzo. Bij mijn vorige miskraam was binnen 1 week de test weer negatief en binnen 4 weken een positieve test ( resultaat een prachtige zoon ) De gyn zei dat meestal het hcg binnen 2 a 3 weken wel uit je lichaam is maar heel soms ook wel pas na 6 weken. Ik mag sowieso volgende week terugkomen als ik dan nog geen ongi heb gehad. Ik vertrek dinsdag op vakantie dus hoop sowieso maandag terecht te kunnen. Ben alleen bang dat ik me ga verheugen op een nieuwe zwangerschap die er misschien helemaal niet is. De enige optie is helaas afwachten ....ben blij met jullie reacties ! Ik dacht dat ik me verbeeldde dat de testen opliepen. Bedankt meiden ! Ik hou jullie op de hoogte
Ja wil er morgen nog eentje doen. ...Heb echt het gevoel alsof daar alles van afhangt...Is ie duidelijker dan heb ik een bevestiging dat ze oplopen ( 2 foutieve testen lijkt me sterk) en als ie minder is dan zal de test van zaterdag fout zijn geweest
Ze lopen inderdaad op. Ik heb toen ook te horen gekregen dat zo rond rond 3 weken het hcg uit je lichaam is. Heb wel geen curettage gehad maar alles kwam vanzelf af. Mijn test was met 3 weken witter als wit. Oplopende testen zijn natuurlijk wel hoopvol. Ik hoop zo voor jou dat je gewoon opnieuw zwanger bent.