Ik zit nu op cyclusdag 8 en heb steeds steken aan de linkerkant van mn buik. kan het zijn dat dit het groeien van het eitje is? Is af en toe best pijnlijk. ..
Dat kan heel goed hoor Het follikel waar je eicel inzit, kan wel zo'n 2 a 2,5 cm groot worden en dat kan je best voelen, dat had ik ook met regelmaat. Het follikel is gevuld met vocht waar dat ienieminie eicelletje lekker warm in dobbert
Een eisprong meestal is als het follikel ergens tussen de 18 en 25 mm is. Het is bij iedereen anders.
Ik voel dat ook iedere maand idd, vermoed idd dat dat het groeien is wat ik voel. Hier duurt het meestal van dag 8/9 tot dag 14/15
De laatste keer dat ik mijn ei voelde groeien, duurde het ongeveer 4 dagen voordat ie ook daadwerkelijk sprong (aan de hand van ovulatie testen).
Het voelen van je eitje dat groeit kan hoor Moest voor follikelmeting naar het zkh. Ik zei al voor de echo...denk dat het er twee zijn, links en rechts, want ik voel ze groeien. En ja hoor, links en rechts allebei even groot. Bij mij is het ook best pijnlijk.