hallo! ik ben lang hier niet meer geweest! ik heb een vraagje, mijn vorige cyclussen waren 42 dagen afgelopen keer 48, nu heb ik dit keer geen ovulatiebloeding gehad, zoals ik vorige keren wel had dus ik weet niet wanneer ik mijn ovulatie gehad heb. ik heb nu een week voor mijn nod wel buikkrampjes gehad, ongi krampjes, wel heel licht! en ik heb tot nu toe geen ongi gehad, ik heb wel 1 dag een beetje bruinverlies gehad. (dag 49 geloof ik) het was zo weinig dat ik gewoon er geen inlegger hoefde in te doen. ik heb afgelopen donderdag wel een test gedaan, negatief.. hebben jullie een idee? liefs pien
Ik heb ook last van lange cyclussen. Zit vandaag al op dag 56. Ik wil, als ik ooit nog ongesteld word, gaan beginnen met temperaturen. Voor je het weet ben je alweer een half jaar tot een jaar bezig!
als je naar de huisarts ga dan ken je hormoonpillen krijgen om je cyclus weer normaal te brengen.. ik heb ze ook gekregen en ben toen twee maanden normaal ongesteld geweest. Bij mij hebben ze niet geholpen maar misschien bij jullie wel? veel succes met zwanger worden! groetjes
ik heb 3 maanden getempt maar er was geen duidelijkheid daardoor... dus ik heb er niets aan.. geen pieken
ik ben vorige maan dbij ha geweest ivm lange cyclussen. hij zei dat ik wel eisprong had (ovulatiebloeding) maarja deze maand geen bloeding gehad en inmiddels wel op dag 53, alleen nu wat bruinverlies.. minimaal. en een klein beetje donkerrood bloed gehad net.. maar als ik normaal ongi werd, was het meteen veel... xx
thx, hij wilde nog niet aan hormoonpillen beginnen zei hij... vond hij zonde om dat nu al te doen.. xx