Joehoee ik zit ook met hetzelfde... ik ben 4 dagen overtijd en zondag ochtend getest en was negatief! Nu ben ik nog steeds niet ongesteld en af en toe kijg ik krampen maar die verdwijnen ook weer :S Ik ben zo benieuwd..
Ja dat bedoelde ik, ik ben gestopt op 7 december. Marit23&xnikkyx ik hoop echt dat jullie wel geluk hebben echt waar. Marit23 ik zou eens langs de ha gaan en vragen hoe of wat of als je dat niet wilt over een paar dagen een test doen. Groetjes Cien
hey marit, ik heb opzich geen krampen in me buik!wel geloof ik gehad!.. wel voel ik me borsten en ben met vlagen misselijk!en moe.... echt spannend idd! ben ook nog steeds niet ongi!... echt spannend! we houden elkaar gewoon op de hoogte goed? liefs
We houden elkaar op de hoogte Ik ga nog niet naar de HA hoor... ik wacht het nog wel even af.. ik ben idd ook met vlagen misselijk maar ik heb dan ook best wel veel gesnoept de laatste tijd dus dacht ik dat het daaraan lag.. ben ook heel moe en vreemd humeur en duizelig. Maarja dat hoeft ook allemaal niks te zeggen. Ik merk het wel maar als ik het morgen nog niet ben .... dan ga ik een test halen want dit heb ik nog nooit gehad. Groetjesss
Vanaf april 2007 ben ik gestopt.. maar vanaf oktober ongeveer zijn we gaan klussen zeg maar ik zit nu aan ronde 4 geloof ik en welke ronde zit jij?
hey, ik ben ook gestopt vanaf april 2007!wat grappig! vanaf november zijn we echt voor het eggie aan het klussen...maar daarvoor ook wel een beetje maar waren we er minder mee bezig zeg maar!
Haha ja bij ons was het daarvoor ook al een beetje maar idd wij waren er toen ook nog niet zo mee bezig.. ik vind het wel eng hoor soms .. het ene moment denk ik aahhh wat leuk als we een kindje zouden hebben.. maar soms denk ik.. jeetje wat is er opeens veel veranderd weetje wel.. beetje angstig voor de toekomst. heb jij dat ook?
haha nee dat heb ik eigenlijk niet!kan echt niet wachten tot het zo ver is ... maar soms denk ik wel...zo van hoe zou het zijn...met een kleintje weetje wel? ben je al lang samen met je vriend?
Ja ook van hoe zou het zijn idd.. ik ga nu 3 jaar en morgen presies 1 maand met hem haha .. en jij? En je komt uit noordholland zag ik.. ik heb daar ook gewoond in alkmaar en uitgeest ken je dat? Nu woon ik in breda haha heel wat anders
hey ik ben 5 en een half jaar samen met me vriend! ik woon in de buurt van schagen! dus ik ken het daar wel grappig!
Haha oke je hebt ook niks gemist kwamen alleen soms wel mooie jongens maar we zijn nu toch al gesetteld ..
Hoi ben ik weer nou ik heb weer getest want ik voel me vreemd. Dikkere onderbuik veel buikpijn veel moe zin in ander eten als normaal HELP ME! Wie kan me vertellen wat te doen. Oh ja de testen blijven negatief. Groetjes Cien
Ja maar wat is dan dat gevoel ik mijn buik? Kan het ook zijn (wij zijn in december gestopt met de pil) dat ik aan het ontpillen ben? Groetjes Cien