3 dagen over tijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Cien, 8 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ja idd dat las ik ook, je bent gewoon ongesteld geweest dus ik denk dat je je zelf dan gek zit te maken...dat heb ik ook wel eens en dan voel je van alles..
    als je ongesteld bent geweest en je testen blijven negatief dan moet je gewoon afwachten op de volgende ronde ben ik bang...
    zit zit op dag 11 nu? dus misschien dat je een vroeg ei hebt.. ook dan kan je last van je buik hebben moe zijn enz enz enz

2. ooo je bent pas 2 mnd van de pil af? ja dan zal dat heel goed kunnen zijn ja.. ontpillen staat een jaar voor.. alleen de een heeft er geen last van en de ander wel..
    dus of t is t ontpillen of je hebt dit keer je ei gewoon wat vroeger

3. Cien

Cien Lid

30 dec 2007
    60
    0
    0
    gastouder
    Deventer
    Ok nou af wachten dan maar bedankt voor jullie begrip. Hoe is het met jullie dan qua zwanger worden?

Groetjes Cien

4. Niet meer actief

Misschien gaat je eitje 1 deze dagen springen, en heb je daarom het gevoel en het kan natuurlijk ook ontpillen zijn.

Gewoon even afwachten meid.

Denk niet dat je zwanger bent hoor.

5. Cien

Cien Lid

30 dec 2007
    60
    0
    0
    gastouder
    Deventer
    Kan ik dan ook zwanger worden als we rond deze tijd gaan klussen (gister nog geklust) en vandaag nog niet maar kan dat schelen?

Groetjes Cien

6. Niet meer actief

Nee hoor, als je gewoon om de dag klust of 3 keer per week heb je genoeg kans om zwanger te raken.

7. je kan juist alleen maar zwanger worden rond je eisprong! :D dus ik zou idd de komende dagen even goed klussen.. want t zou best je ei kunnen zijn
    anders zou ik volgende cyclus (als je niet zwanger bent natuurlijk dushopelijk heb je t niet eens nodig) gaan temperaturen.. dan weet je wanneer je ei is geweest.. ook kan je ovulatie testen gaan gebruiken ...dan weet je helemaal precies wanneer je ei eraankomt en wanneer je dus goed moet klussen!

suc6

8. Cien

Cien Lid

30 dec 2007
    60
    0
    0
    gastouder
    Deventer
    Hoe is dat duidelijk te meten dan wanneer ik een eisprong heb? Als de tempratuur hoog is dat begrijp ik, maar is de temp. dan heel hoog of net kun je me dat even uitleggen.

Alvast bedankt.

Groetjes Cien

9. Niet meer actief

Je temp is nog laag tijdens je eisprong..

Als je je eisprong hebt gehad stijgt je temp met minimaal 0,2 en dit moet ook 3 dagen lang aanhouden.
    Je weet dus pas achteraf dat je een ei hebt gehad.

Doe je het met ovutesten en heb je een positieve ovu test springt je eitje binnen 24 tot 48 uur.

Deel Deze Pagina