Borrels en weeig / leeg gevoel in de buik

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door enne, 7 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. enne

enne Actief lid

21 apr 2008
    229
    0
    16
    Is er iemand van de zwangeren die dit herkend als eerste symptoom?

Ik heb n.l de laatste week aldoor z'n last van borrels in de buik. Soms zo hard dat anderen het kunnen horen. En daarnaast steeds een leeg weeig gevoel, ook nadat ik gegeten heb. ( terwijl ik na het eten normaal gewoon een voel gevoel had )
    Geen ongi gehad, soms iets bruinig verlies. Niet elke dag en niet de hele dag door. Wat duizelig soms vlaag misselijk.
    Zou ik zwanger kunnen zijn?

2. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    het zou kunnen meid een test zal het uitwijzen!

3. ladyangelinaM

ladyangelinaM Actief lid

10 apr 2008
    255
    0
    0
    huismama
  4. enne

enne Actief lid

21 apr 2008
    229
    0
    16
    Bedankt voor jullie reactie,
    Herkennen jullie het ook?

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik las in een ander topic dat je op dag 26 van je cyclus zit en je vorige cyclussen flink langer waren..
    ik zou testen, maar het kan ook ontpillen zijn (weet niet of je aan de pil was?) of dat je nog geduld moet hebben. het kan ook je ei zijn misschien?

6. enne

enne Actief lid

21 apr 2008
    229
    0
    16
    Bedankt voor je reactie,
    Zit erg indubio. Mijn vorige twee cyclussen waren inderdaad lang. Was ongeveer twee jaar aan de pil voor ik stopte.
    Om nu al te testen is nog best vroeg toch?
    Geen bruin verlies meer en geen ongi. Wel tijdens het hardlopen (zaterdag en maandag ) licht in mijn hoofd na een kwartier ofzo, heb ik anders nooit last van loop regelmatig, voelde erg rot.

7. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Ik heb nu ook al 2 dagen last van een weeïg gevoel en ook elke x het idee dat ik moet overgeven, maar er komt dan niks!

8. enne

enne Actief lid

21 apr 2008
    229
    0
    16
    He BrendaGill,
    Ik heb dit ook nog steeds, zit ook op dag 28. Heb je ook bruinverlies gehad en als je gezeten hebt en opstaat ben je dan ook duizelig?
    Dat weeige gevoel is vreemd he, vooral als je wel gewoon eet en dus geen lege mag kunt hebben.
    Wat voel jij verder nog?

9. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    ik heb nog geen bruin verlies gehad! Heb wel als ik opsta ook duizelingen...
    Verder krampen en steken in mijn onderbuik en pijnlijke borsten. Zijn ook groter geworden en aderen zijn duidelijk zichtbaar ineens.

Dat weeige is inderdaad heel erg raar. Aan de ene kant denk ik heb hongeri k moet eten maar aan de andere kant ben ik ook misselijk....

wat heb jij verder nog?

10. enne

enne Actief lid

21 apr 2008
    229
    0
    16
    BrendaGill,

Ik heb geen last van mijn borsten, vooral steeds duizelig/licht in mijn hoofd bij het opstaan.
    Weinig eetlust heb snel genoeg gehad.
    En pijn nou ja gevoelig helemaal onderin mijn buik. Bij een onderuit gezakte houding op de bank trekt mijn onderbuik enorm, voelt erg onprettig.
    Had dus een paar dagen geleden wat bruin verlies.

11. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    ik had vandaag ook wat bruin verlies by the way! We zullen wel zien wat er uit komt!

12. enne

enne Actief lid

21 apr 2008
    229
    0
    16
    Bij mij vandaag nog geen bloed te bekennen.
    Op mijn werk vandaag wel weer dat weeige gevoel in mijn buik en wat pijnlijke onderbuik aan het eind van de middag.
    Verder voel ik me vol energie alsof ik de hele wereld aan kan, maar heb ook over twee dagen vakantie.
    Hoe is het met jou vandaag?

Deel Deze Pagina