hoi ik weet niet of ik deze vraag heir mag stellen maar ik probeer het gewoon. ik heb ongeveer zondag 29 maandag 30 mijn ei gehad volgens berekening calculator. nou kreeg ik 1 tot 3 juni roodbuin slijmverlies toen hielt het op. verder voel ik niks heb alleen het idee dat me borsten groter worden maar voel niks. volgnede week heb ik nod. zou ik nu zwanger kunen zijn? maar dat bloed is wel erg vroeg geweet toch of niet?
Nou ja, ik heb het ook gehad, 1,5 week lang. Dus kan zijn dat je zwanger bent, maar een testje geeft je meer info dan ik
bedankt voor jullie reactie meiden. ik heb nu ook ongiekrampen maar heb pas over 5 dagen nod? normaal heb ik nooit krampen van te voren teminste niet zo ver van te voren. en heb last van me onderrug dat heb ik normaal als ik al o ngie ben maar nu dus van te voren. en gister zo een pijn in rug dat het uitstraalde naar bovenbenen ik kwam gewoon niet vooruit! het lijkt alsof de doorboeding in me benen niet geod is ofzo. zo voelt het. maar ja het kan natuurlk van een naderende ongie zijn of niet ik moet idd gwoon ff afwachten.