ik zit vandaag op dag 45 ...ik hoopte vandaag nog een positieve ovutest te hebben, maar helaas ... ik heb wel lange rekbare slijmen, maar die zijn niet doorzichtig wit. meer gelig eigenlijk ik heb wel elke dag een licht roze streep gehad op de ovutest, en die vandaag is wel donkerder, maar niet zo donker als de controlestreep. moet die echt even donker zijn? Pfff, vind dat zo vervelend he
Ik ben ook al een week op zoek naar mijn ei. Heb een regelmatige cyclus van 28 dagen. Dus ik zou mijn ei allang gehad moeten hebben. Heb alleen maar hele lichte streepjes op de z&k dipsticks. Volgens mij moeten ze echt bijna net zo donker als de controle streep worden.
van mij ook deze van zwanger en kids ik ben erg onregelmatig, met een record van 55 dagen. vervelend he ik heb lichte onderbuikpijn, zal vanavond nog eens testen
Ik had een half uurtje steken aan de linkerkant en veel slijm vandaag. Alleen weer een licht streepje op de test. Mijn temp is nu sinds 3 dagen wel iets hoger, maar dat zijn ook precies de dagen dat ik al enorm verkouden ben. Ik zit nu op cyclusdag 16 waarvan ik er 10 ongesteld ben geweest. Mijn cyclus is altijd rond de 28 dagen, dus wellicht heb ik een laat ei en is mijn lf kort. Balen dat je een onregelmatige cyclus hebt. Hopelijk komt je ei er snel aan.
net nog eens getest. niet donkerder dan deze middag. zijn wel al de donkerste die ik heb gehad. hopelijk morgen wel een positieve test
Ik had donderdag en vrijdag mijn eerste positieve test. Zie foto's. Soms worden ze niet net zo donker als de controle streep. Je kan het beste je testjes onder elkaar plakken om te zien wanneer jij je piek hebt. Woensdag waren ze bij mij nog bijna wit en dag later roze...
ik had ze onder elkaar gelegd en foto genomen. hier in topic gezet van ovulatietesten. dames hier zeggen dat hij niet positief was
Nogmaals ze knallen niet bij iedereen! Bij mij was die test echt positief, vrijdag ook nog en het weekend weer wit. bij mij zeiden ze ook dat hij niet postief was maar de pijn in me buik van vrijdag en me gevoelige tepels zeggen mij genoeg. Jij zegt dat ze roze waren en nu weer wit dan is hij echt geweest hoor. anders in vervolg toch andere testen gaan gebruiken. Ik gebruik sensitest. heb via hun ook wel een van babi gehad die zijn iets gevoeliger. Niet iedereen maakt dezelfde hoeveelheid LH aan.
Die zouden zeker posi kunnen zijn, niet iedereen heeft zon mega piek. Maar ik zou als ik jou was tog ff doortesten. Ik heb ook zulke streepjes gehad en dacht dat ze posi waren. Ik bleef toch maar doortesten. Eerst werden ze lichter en daarna weer donkerder, toen kwam de echte posi test! Wel n super lange cyclus zeg