Wat is dit nou ?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Hopeful89, 28 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopeful89

Hopeful89 Actief lid

22 jul 2018
    169
    41
    28
    Vrouw
    Wij zijn bezig voor ons 2e wondertje. Zit nu op dag 2 van mijn cyclus. ( ontrekkingsbloeding nu) vorige week donderdag gestopt met de pil. Had nog een ovulatie test liggen. Heb die voor de grap gedaan. Dit omdat een vriend in mij er op wees dat er mensen zijn die hun ei hebben tijdens hun menstruatie,( beiden bezig met zwanger willen worden) ik had zoiets van dat kan niet. Dus ik wilde dat uit proberen.. geeft ie dit. Wordt best donker of zie ik dat nou verkeerd? Kan toch helemaal niet?

Bijgevoegde bestanden:

margarethd vindt dit leuk.
  2. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Jawel hoor, kan heel goed! Morgen kan hij zo weer lichter zijn, of hij blijft zo totdat je LH-piek er daadwerkelijk aan komt. Ik vind hier in elk geval niets raars aan!

Hoelang is je cyclus normaal? En heb je je ei al eens gevonden met behulp van ovulatietesten?

3. Hopeful89

Hopeful89 Actief lid

22 jul 2018
    169
    41
    28
    Vrouw
    Huh echt? Nee ik ken mijn cyclus niet. Vorige keer was het in de eerste ronde raak. Dus nooit ongesteld geworden na het stoppen haha. Maar mij lijkt dit wel heel vreemd tijdens menstruatie?

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Heb je voor de zekerheid al een zwangerschaps testje gedaan?

margarethd vindt dit leuk.
  5. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Nee hoor, is dus niet vreemd! Sommige vrouwen plassen de hele maand dit soort streepjes. Vergis je niet, dit is geen positieve ovulatietest, hè.

Beaujolie en Flamingooo vinden dit leuk.
  6. Citroentje93

Citroentje93 Fanatiek lid

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Als dit geen positieve ovulatie test is dan weet ik het ook niet meer...de strepen zijn even donker ?

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Nee de controlestreep is donkerder ;)

nizzie86 vindt dit leuk.
  8. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Bij mij waren ovulatietestjes rond de menstruatie tot zo ongeveer cd 8 nog zo donker. Daarna werden ze lichter om dan vervolgens netjes aan te geven wanneer de lh piek er was. Heb ooit eens bij de huisarts nagevraagd of zwanger raken tijdens de menstruatie mogelijk is, ze gaven me 0.01 % zeeeeer kleine kans dus. En deze test die je laat zien is negatief

9. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Het kan, maar deze test is echt niet positief.
    Hier zat ik ook altijd vlak na de menstruatie met duidelijke streepjes, maar niet donkerder dan de controle of even donker.
    Ze liepen vlak daarna weer af, om vervolgens echt weer rond de lh piek te knallen.
    Gewoon lekker door testen en desnoods 2 maar op een dag.

10. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Jep, hier ook altijd vrij donkere streepjes vlak na menstruatie.

11. Citroentje93

Citroentje93 Fanatiek lid

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Nog steeds positief ( bij mij althans was dit positief)

12. Hopeful89

Hopeful89 Actief lid

22 jul 2018
    169
    41
    28
    Vrouw
    Haha thanks voor de reacties! Het is eigenlijk niet de bedoeling dat ik door ga testen. Was meer even proberen, maar dacht dat ze normaal stuk lichter horen te zijn dus vond het vreemd zo donker. Maar dab weet ik dat deze nog niet echt positief is;) en nee heb geen zw gedaan maar lijkt me sterk dat het nodig is. Hopelijk over een maandje wel ;)

Baby09 vindt dit leuk.
  13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Volgens de gebruiksaanwijzing is deze negatief.
    Dat hij bij jou op deze sterkte al positief is, wil niet zeggen dat hij bij iedereen hiermee positief is.
    Ik zie deze testen juist altijd enorm knallen bij mensen hier op het firum ;)

14. Hopeful89

Hopeful89 Actief lid

22 jul 2018
    169
    41
    28
    Vrouw

Moet ik dat als positief zien of als negatief zien dat deze testen altijd knallen?;)

15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    In jouw geval als positief, want dan gaat ie nog komen :D

16. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Bij de meesten is dit positief (sorry voor de grootte, staat niet meer op m'n telefoon)

Rosa5 vindt dit leuk.
  17. Hopeful89

Hopeful89 Actief lid

22 jul 2018
    169
    41
    28
    Vrouw
    Ohh nee dat is veel donkerder idd! Duidelijk verschil!

18. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    het kan echt !!
    Mijn oudste dochter is verwekt tijdens mijn menstruatie.....
    Ik zat toendertijd bij de dokter met mijn agenda erbij (omdat ik een controlfreak ben en alles bijhoud) en vroeg hem om mij uitteleggen hoe het kon gebeuren...
    Die zei heel grappig tegen mij je weet toch wel hoe kindjes worden gemaakt??...:D:roflmao:
    Maargoed de kans is inderdaad heel minimaal, en toendertijd was ik de gelukkige ontvanger van het toeval:rolleyes::roflmao:

Dotjes en Nog anoniem vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina