Ik heb veel gehoord gelezen en gezien dat serrapeptase van doctors best brand veel wonderen hebben verricht voor vrouwen met: endometroise,verstopte eileiders,hydrosalpinx, en cystes serrapeptase is een enzym die alle troep opruimt in je lichaam die er niet thuis hoort ook tegen bloedklonters pms maar ook als natuurlijke pijnstilling voor veel meer dingen het enzym in afkomstig van de zijderups hier meer info: Alles wat je wilt weten over serrapeptase en endometriose - Endometriose dieet De geneeskracht van serrapeptase | Mens en Gezondheid: Gezonde voeding en zelfs dat sommige vrouwen hun eileiders ermee open hebben gekregen lees hier ervaringen bij ttc: Serrapeptase, omg it works! - BabyCenter en ook in combi met andere middelen zoals: wobenzym en Chinese kruiden: Xi Xian Cao en Yi mu cao (te bestellen op ebay of amazon) kijk hier: https://youtu.be/4c3PYFTRqBE (echt een aanrader) En hier: https://www.youtube.com/watch?v=DkoirzlPMkk wie heeft hier ervaring mee? ik ben nu ongeveer 3weken bezig met capsules gehaald bij body&fit en ik neem er 5 p dag (ik weet is veel) maar dit is de zwakkere variant wou het eerst rustig opbouwen en dan de serrapeptase High potency bestellen op IHERB ik neem het nuchtere maag en dan 2uur niet eten zodat het enzym al goed zijn werk kan doen (de chinese kruiden en wobenzym moet ik nog bestellen) nu wat ik merk van serrapeptase ik was 2dagen overtijd en normaal veel bloedklonters en nu helderrood vloeiend bloed en titelend gevoel in me onderbuik ik denk echt dat het zijn werk doet maar het is nog te kort om te zeggen of t echt iets oplevert zijn er hier meer dames met ervaring met serrapeptase? of in combi met andere enzymen of kruiden?
Hoi, Ik ken het niet maar heb even naar je links en op google gekeken en het lijkt veel belovend. Ik herken me wel in je verhaal, dat je zelf opzoek gaat om te proberen dat je lijf (met een beetje hulp) zelf beter gaat werken. 2/3weken is kort om iets te merken maar heeej.. wie zegt dat t niet kan? Ik gebruik dci voor pcos waarvan gezegd wordt dat je minimaal naar 8/9weken pas wat kan gaan merken maar ik merkte toch duidelijk dat mijn 1e menstruatie(6wkn) na het slikken van dci langer duurde en helderder rood bloed was zonder stolseltjes.. toen 4dgn ongi geweest ipv 2dgn. Dus als je je er goed bij voelt zou ik het zeker nog wat langer proberen om te kijken hoe je lichaam reageerd. Succces!!
Ik heb een tijdje serrapeptase geslikt totdat ik via ivf zwanger werd. Ik gebruikte de capsules van iHerb. Ik had er ook een goed gevoel bij en op de echo bleek dat mijn cystes zelfs iets geslonken waren. Ze groeiden in ieder geval niet meer en daar was ik al heel blij mee. Ook waren mijn menstruaties veel lichter en minder pijnlijk. Maar ik moet ook zeggen dat ik het in combinatie met het 'endometriosedieet' deed en dat heeft denk ik ook geholpen. Maar ik ben er enthousiast over en als ik bevallen ben ga ik het zeker weer slikken!
Dr87 klinkt zeker veel belovend mocht je trouwens ook de serrapeptase tijdens de behandeling slikken of ben je daar mee gestopt toen de behandeling inging? En na hoeveel pogingen was je zwanger?
Mhov Klinkt ook erg interessant !! Ik ben heel erg op onderzoek uit om te kijken hoe ik de natuur een handje kan helpen en wil namelijk mezelf ook het gevoel geven dat ik er alles maar ook echt alles gedaan hebt!
Nee ik ben juist tijdens de behandeling doorgegaan omdat het prikken van de hormonen ervoor zou zorgen dat mijn cystes zouden groeien/de endo zou toenemen, dus ik hoopte dat de serrapeptase dat nog enigszins kon tegenhouden. Helaas zijn ze toen wel weer redelijk gegroeid. Ik ben bij de eerste cryo poging zwanger geworden (verse terugplaatsing was mislukt). Dus vrij snel gelukkig! En toen uiteraard gestopt met de serrapeptase aangezien de endometriose nu 9 maanden wordt onderdrukt. Hopelijk gaat het voor jou ook werken!