Vandaag bij de huisarts geweest na maanden twijfel. Heb mijn spiraal nu 1 jaar en 4 maanden.Altijd veel bloed verlies en 3 weken ongesteld en dan 1 week niet,en vaak totaal geen ritme erin. Heb door het vele bloedverlies aan de staaltabletten gezeten omdat ik steeds bijna flauwviel. Nu heb ik sinds maanden het gevoel zwanger te zijn.Weken misselijk geweest,test gedaan en negatief. 3 weken geleden zeer heftig bloedverlies gehad met kleine stolsols,helderrood bloed, en krampen vooral in de avond.Dit heeft 2,5 week aan gehouden. Nu sinds 4 dagen is het gestopt. Vanmorgen had ik een afspraak om het spiraal te verwijderen en een uitstrijkje te doen.Maar heb zo mijn twijfels dat ik wilde dat ze eerst zou voelen hoe hoog mijn baarmoeder zat. En deze komt dus ruim boven mijn schaambeen uit. Toch heeft ze het spiraal verwijderd omdat mijn baarmoeder mond mooi open stond. Voelde er niks van en het was zo gepiept. Nu moet ik vanmiddag terug komen om nog een zwangerschaps test te doen en maandag een afspraak maken voor een echo. Ik voel mij echt zwanger en dit was ook totaal niet gepland(vandaar ook de mirena) De dokter denkt nu dat ik een miskraam heb gehad of dat ik nog zwanger ben. Maandag pas bellen voor een echo want de afdeling is gesloten en alleen voor spoed(loop hier al maanden mee en vind het niet echt spoed) Zometeen als de kindjes wakker zijn moet ik mijn urine gaan brengen voor een testje. Zit erg in de stress. Wie heeft een soort gelijk of het zelfde mee gemaakt?
nee dat niet, maar ik snap niet helemaal dat de arts de spiraal eruit haalt zonder echo, ik heb geen idee, wel raar dat je baarmoeder zo hoog zit, dan moet je toch al over de 12 weken ongeveer zijn, voel je ook leven ofzo succes vanmiddag, alleen denk ik dat er niks uit komt als je zelf negatief test liefs janina mv 4
Tja voel ik leven....daar twijfel ik enorm aan.Voel al een poos plopjes in mijn buik maar als de testen nagatief zijn lijkt het mij dat dit niet is wat ik denk. Is zo vervelend om in onzekerheid te zitten.Het kan van alles zijn.
Tja ik wil je niet bang maken maar ik ben dus zwanger geworden MET mirenaspiraal... Ik had ook al 3 kinderen net als jij en nu nog een baby(zie onderschrift). En wat jij beschrijft komt mij wel heeeel bekent voor. Ook een heftige bloeding gehad en toen mn spiraal verwijderd werd bleek ik dus al 12 weken zwanger te zijn. Ik had zelf niet getest omdat ik daar helemaal niet aan gedacht had dat ik wel eens zwanger kon zijn,voelde me ook niet zo. maar toen de spiraal verwijderd werd,had de gyn ook al zo'n vermoeden en maakte een echo. Was al bijna 13 weken!
Wat fijn om te lezen dat ik niet als eenigste ben in dit vreemde verhaal. Ja ik twijfel heel erg aan mijn lichaam en wat is dan wel en niet waar. Voel echt plopjes onder in mijn buik maar ja zijn het geen darmen?Mijn zoontje voelde ik ook met 9 weken al af en toe bewegen. Onder tussen maak ik mij best zorgen en er spookt van alles door mijn hoofd. Vind het ook een rare gedachte dat ze het spiraal er toch zo uit heeft gehaald. Nog even dit weekend uit zitten en dan hopelijk meer duidelijkheid.
Vanacht erge buikpijn gekregen en verlies helder rood bloed. Gyn gebeld en zie zegt zo lang je een negatieve test weken geleden had hoef je nu niet te komen. Maak mij zorgen en vind de onzekerheid verschrikkelijk. Morgen vroeg mag ik bellen voor de echo afspraak.Hoop echt meer duidelijkheid te krijgen.
Echo gehad en ben niet zwanger. Wel vergrote baarmoeder en woensdag gaan ze met een camera in mijn baarmoeder kijken. De gyn kan de heftige buikpijn en plots vele bloedverlies niet plaatsen. Had wel heel dik slijmvlies maar verder was alles in orde.
spannend dus nog wat er uit dat onderzoek gaat komen. maar is er mogelijk wel een zwangerschap geweest?
Die kans bestaat maar is niet meer te achter halen.Wel was het slijmvlies erg verdikt....geen idee wat dat betekend. Weet wel dat mijn lichaam heftig reageerd.