ff een vraagje...ovulatiebloeding

Discussion in 'Zwanger worden' started by ichtus, Nov 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    het lijkt erop dat ik een ovulatie bloeding heb... op dag 14, 15 en 16...(dit was afgelopen donderdag tot gister) heb ik wat bruin slijm verloren...

Na googlen kwam ik eigenlijk alleen uit op ovulatiebloeding.. nu is dat voor mij wel iets vroeg voor mijn ei, maar goed.. t kan.. nu lees ik verschillende verhalen over de bloeding zelf.. op de ene site staat dat je deze kunt krijgen doordat de graafse follikel openbarst je hormonen die hierbij vrij komen gaan schommelen..dus tijdens en na je eisprong Hier staat ook dat eipijn (middenpijn) ontstaat door de vloeistof die vrijkomt na het barsten van de follikel en deze vloeistof zou dan irriteren aan de buikwant/holte en dus die pijn veroorzaken.. dus ook NA je eisprong.. ik dacht altijd dat deze pijn veroorzaakt werd door het BIJNA knappen van je ei omdat de druk dan zo groot is..maar waar t me meer om gaat is de ovulatiebloeding..

Op de andere site staat weer dat dit rondom je eisprong kan gebueren ..dus er ook voor...

Weet iemand dit toevallig door medische ervaring??

Nu had ik wel donderdag typisch eipijn, maar dat zou betekenen dat ik eencyclus heb van 28 dagen.. mooi, maar voor mij wel kort.. die heb ik denk ik in mijn leven 4 x gehad.. niet uitgesloten dus, maar ik vroeg t me af...

2. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Het zou goed kunnen meis, het klinkt herkenbaar... zon soort slijm verlies ik ook rond mijn ovulatie.

3. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Oke.... thnx Flippo... maar is het dan als je eitje net gesprongen is of ook ervoor??? that's the big question!!!!

Share This Page