Hallo meiden, Wat is het toch spannend allemaal, dat zwanger proberen te worden... Ik zit in ronde 8 en zou maandag ongesteld moeten worden. Niks... Normaal gesproken merk ik, en vooral mijn omgeving dat mijn menstruatie er aan zit te komen (lees: onhandelbaar en chagrijnig ha ha!) Maandag niks... Dinsdag nog niks... Mega vrolijk en vol energie!!! Woensdag (gister) een test gedaan, welliswaar met 2e ochtendurine... 04:00 moest ik nodig plassen en was een beetje slaapdronken dus snel geplast en weer in bed. 08:00 wakker, wel plas opgevangen en kv2v5 test gedaan. De laatste die ik had... Negatief, echt spierwit, pff... Zo stom. Wordt er zo onzeker van, echt niet leuk. Ondertussen voel ik ik van alles en nog wat, gevoelige tepels, met vlagen misselijk, veel boeren, soms rare luchtjes ruiken, veel steekjes in mijn lies... Iemand heb tegen mij gezegd dat ik een ''gloed'' over me gezicht heb. Wat ik met dit topic wil weet ik ff niet, misschien gewoon even van me afschrijven.... Ik weet ondertussen dat mijn lichaam mij ontzettend voor de gek kan houden dat staat vast. Wat zouden jullie in mijn situatie doen? Zijn er mensen die ook in dit schuitje hebben gezeten, en wat deden jullie toen? Het liefst scheur ik naar de kruidvat en knal ik er weer een paar testen tegen aan maar mijn gevoel zegt wacht het af tot het weekend... Als er gister niks te zien was is er vandaag ook niks te zien... Wat een onzekerheid toch...
Vervelend meis. Ik zou over een paar dagen weer een testje er tegen aan doen, misschien dat je ei wat later was deze keer?
Bewaar je geduld meid. Want vandaag testen heeft idd weinig zin. Hcg verdubbeld elke 2 dagen, misschien heb je je ei later gehad of misschien maak je weinig hcg aan. In beide gevallen zou ik even even een paar dagen wachten met testen. Heb je ovulatie testen gebruikt of temperaturen?
Hoi Debbie We zitten in het zelfde schuitje ik ben ook 3 dagen overtijd en ook geven mijn testen negatief aan. Snap er helemaal niks van. Hopen dat onze test nog wel positief worden ik ga voor je duimen
Meid, als ik je profiel bekijk zie ik dat je je er heel veel mee bezig bent. Logies want je wilt graag. Herken het van mezelf van de vorige ronde (en zelfs voordat me spiraaltje eruit was! Ik was echt niet goed bezig). Maar meid je creëert hierdoor een hoop stress en door stress wordt het ook moeilijker om zwanger te worden.. Wat mij hielp is lekker bezig zijn met andere dingen. Leuke dingen doen, genieten van de lente of lekker een filmpje kijken. Maar vooral veeel minder op het forum zijn! Dat laatste bracht mij vooral de rust! Is niet zo gek want het is een zwangerschap forum.. Dus dan ga je dingen lezen en ga je er nog meer op focussen. Probeer eens een weekje zonder het forum en zonder alles te googelen (als je dat doet, deed ik wel namelijk) en je merkt dat je rustiger wordt. Ik zeg niet dat je hier niet mag zijn he haha. Maar bij mij werkte het. Nu ben ik veel minder op het forum bezig dan voorheen en nu ben ik zelf veel rustiger. Succes meid! Hou ons op de hoogte voor de aankomende testen en als je ongesteld wordt neem dan mijn advies aan
oeh spannend is dat he! Ik ben nu 6 dagen overtijd. Zelfde verhaal, kwaaltjes en negatieve test gehad afgelopen maandag toen ik 3 dagen overtijd was. Ik ga morgen nog een testje doen. Gewoon over een paar dagen weer testen en anders langs de huisarts gaan. Bloedprikken, dan heb je sowieso duidelijkheid. Succes!
kan altijd gebeuren, als je niet weet wanneer je eisprong precies is geweest zal de huisarts ook weinig doen lijkt me...
Bedankt voor jullie lieve berichtjes dames, Heb nog geen tijd gehad om wat terug te zeggen, erg druk gehad met werk enzo... In de tussentijd nog geen testen gedaan, geen tijd... Vandaag zit ik op cyclusdag 37, nog niet ongesteld geworden en symptomen gaan gewoon door... Rare kriebels en steekjes in mijn onderbuik, heel anders als dat mijn ongesteldheid eraan komt. Steeds met vlaagjes misselijk, probeer er maar niet te veel bij stil te staan... Heb gisteravond bij bol.com een digitale clearblue besteld, die komt als het goed is vandaag binnen, en test ik morgen ochtend weer. Ik ga er vanuit dat hij negatief is, zo kan het altijd meevallen! Stiekem hoop ik dat ik zwanger ben natuurlijk, anders betekend dat een zeer lange cyclus deze maand...
Test was negatief helaas... Snap er niks van ben nu 5 dagen overtijd, zit op cyclusdag 38! Afwachten maar weer...
Debbie zie mijn handtekening. Toen wij net begonnen met zwanger proberen te worden, was ik telkens ongeveer 30 dagen. Tot ik na een paar maanden ineens 2 weken overtijd was. Gek werd ik. Diverse zwangerschapstestjes versleten. De ronde erop ben ik met ovulatietestjes begonnen. Die onduidelijkheid wilde ik nooit meer. Sindsdien heb ik mijn eigen lichaam beter leren begrijpen. Ik weet precies wanneer we 'moeten' vrijen (en wanneer dat niet meer per sé hoeft) en wanneer *precies* mijn NOD is. Heerlijk. Dus dat zou mijn tip zijn, voor als je nu toch nog ongesteld wordt... Stel dat je trouwens pas over een week ongesteld wordt, dan moet je wel de afgelopen week gevreeën hebben om nog kans te maken! Dus lekker blijven vrijen!
Bedankt MLady, sja die ovulatietesten heb ik al gebruikt, toen was mijn cyclus steeeeds 32 dagen... Dus dacht laat de testen liggen ik weet nu ongeveer wanneer mijn vruchtbare periode is en kunnen we gewoon lekker vrijen wanneer we zin hebben en rond de periode wat meer, geeft wat minder stress voor mij. Maar goed, die avond toch ongesteld geworden dus weer een uitschieter van 37 dagen. Toch maar weer de ovulatietesten gebruiken dan maar... Heb 7 april een afspraak voor een HSG onderzoek, dus moet nu sowieso mijn eisprong in de gaten houden, mag absoluut geen eisprong gehad hebben dan. Bedankt voor je reactie
Ik heb het ook gehad. Mijn menstruatie bleef gewoon uit. Na het stoppen van de pil heb ik 35. 53. 35. 34. Cylussen. Dus had 1 uitschieter. Ik heb toen bij de Ha een bloedtest gedaan, toen wist ik zeker dat k niet zwanger was.
Ts: ben je ziek geweest vorige maand? Veel meiden wel nml inclusief ik zelf en daardoor springt soms je ei niet of veel later. Dat zou n mogelijke verklaring zijn. Al mijn uitschieters in cyclussen zijn bijna altijd gekoppeld aan verkouden/griep/jetlag
Nee niet ziek geweest... Ik heb 1 keer eerder zo'n uitschieter gehad. Zal er allemaal wel bij horen ofzo... Ziekenhuisonderzoeken waren goed hormoonwaarden enzo alleen nog die HSG afwachten dan weten we wat meer gelukkig. Komt allemaal wel goed! Positief blijven!
Ik moest zaterdag ook ongesteld worden! Negatieve testen en tot vandaag en geen dribbel bloed te bekennen.. Wat ik wel een beetje gek vond is dat is afgelopen zaterdag roze/ bruine afscheiding heb gehad.. Beetje vreemd op de ongidag.. Vrijdag toevallig een controle bij de gyn dus even afwachten
Het lijkt wel alsof als je er echt voor gast je lichaam ineens raar gaat doen.. Stom he?? Maar zag dat je al twee keer eerder 37 dgn hebt gehad. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt! Ik zou toch blijven ovu testen..
Ik ben ook een keer twee weken over tijd geweest vanuit het niets. Gek werd ik er van en toen na twee weken ... Werd ik toch ongesteld. Echt super oneerlijk en onzeker allemaal, maar het is echt afwachten, hoe moeilijk dat ook is. Succes ermee!
Ik ben al ongesteld geworden hoor, cyclus was gewoon erg lang dit keer. Kan verschillende oorzaken hebben. Ben benieuwd naar die HSG volgende week. Hoop dat ik dan nog geen eisprong gehad heb anders kan 'ie niet doorgaan... Hou jullie wel op de hoogte als jullie dat leuk vinden.