soort trekkende spierpijn in zij en onderbuik

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door funny1, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. funny1

funny1 Lid

27 apr 2006
    18
    0
    0
    Goedemorgen allemaal..

Mijn partner en ik beiden 30 jaar zijn eindelijk na twee jaar heel pril zwanger van ons tweede kindje (eerste kindje is uit eerdere relatie).
    Nu ben ik zwanger na onze allereerste ICSI behandeling, i.v.m. verminderde vruchtbaarheid bij partner.
    We zijn nu precies 4 weken zwanger maar ik heb sinds twee dagen een soort trekkende spierpijn in mijn linkerzij, het lijkt een beetje op een gevoel van een eierstok die op springen staat of iets dergelijks, en als ik erop druk dan trekt het helemaal door naar beneden onder in mijn buik en mijn baarmoeder is dan ook erg gevoelig.

Nu ben ik een klein beetje in de zenuwen of het misschien iets met een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou kunnen zijn? zijn dat dan dezelfde pijntjes? of is dat iets anders en kun je dat nu al merken dan?
    Verder heb ik totaal geen bloedingen of iets dergelijks en ik voel me verder goed behalve die spierpijn.
    Ik heb trouwens verder na de punctie e.d weingi last gehad van de eierstokken (ja licht gevoelig eigenlijk zoals iedereen denkik wel heeft)
    Als ik trouwens rustig zit voel ik het bijna niet maar zogauw als ik ga staan loop ik er bijna krom van.
    Zou dit misschien ook gewoon kunnen komen doordat alle spieren e.d. nu ook een beetje getriggerd worden?

Ik hoop dat u mij een klien beetje op weg kunt helpen.

groetjes V

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Dit zijn de banden of de darmen die omhoog geduwd worden.
    Hoort dus bij zwanger zijn.
    Bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is het veel meer pijn en constant.

Groetjes Ineke

3. funny1

funny1 Lid

27 apr 2006
    18
    0
    0
    Goedemorgen..

Heel erg bedankt voor de snelle reactie..

Zou bij een BBZ de pijn oko echt continue moeten doorgaan ook als je rustig zit e.d?
    Ik heb namelijk als ik stil zit geen last maar als ik ga staan of beweeg dan wel, het voelt net alsof mijn eierstok knel zit of iets dergelijks, of dat die ontzettend geirriteerd is..

groetjes V:)

Deel Deze Pagina