hallo, ik zit met het volgende.. ik ben dus 2 maanden terug begonnen met diane pil, deze eigenlijk gelijk doorgeslikt en zo af toe te laat ingenomen. nu moest ik twee weken geleden al ongesteld worden, maar dus niet geworden, toen al test gedaan omdat ik ook erg misselijk was al paar weken.. huisarts gebeld en die zei dat het door de pil kon komen, dus ik dacht wacht het wel af. weer getest met kruitvat 2 voor 5 en helemaal wit.. vanmorgen getest en zag iets lichts maar dacht zal vast niet, toen na een uur ik hem wilde weg gooien zag ik een lichtroze streep, huisarts gebeld en mocht vanmiddag urine laten testen op de poli.. daar kwam negatief uit.. nu volgende week donderdag weer testen en zelf beslissen of ik door ga met de pil of niet.. ik weet het niet meer, ben wel misselijk en begin flink te groeien, kom dit door de pil of misschien toch??? kunnen jullie misschien kijken en zeggen wat jullie denken liefs
ik vind de streepjes wel erg ver uit elkaar staan, is het niet van de doorgelopen urine? probeer anders even paar druppeltjes water in je test te doen dan kan dat wegtrekken en kan je het beter zien.. (zou je wel aan die diane pil gaan na al dat nieuws???)
Je bent hartikke zwanger joh! Probeer anders nog en keer met CB digital. Ik testte al positief met CB digital terwijl mn streepje minder duidelijk was dan die van jou!
Dat is wel een erg duidelijk streepje, alleen inderdaad wel ver uit elkaar. Ik zal als ik jou was een paar druppeltjes water in de test laten lopen en kijken wat er dan gebeurd. Succes!
Het streepje is erg duidelijk, te duidelijk voor een indroger denk ik. Je hebt dit wel te laat afgelezen. Moet zeggen dat ik de streepjes echt nog nooit zover uit elkaar zien staan. Zou er nog even 1 doen of een digitale. Die met indicator zal bij zwangerschap jij zo'n streepje absoluut positief zijn!
diane pil zou ik idd mee stoppen na dit nieuws moest alleen deze strip nog afmaken en kijken voor nieuwe pil.. ja ik weet het niet, ik vond het wel uit elkaar staan, maar denk toch morge even nog test halen voor zekerheid, ik herken nmlk symptomen van de eerste zwangerschap, dus ik dacht nu ook wel zwanger te zijn en bij andere keren testen zag ik echt geen streep, morge ga ik toch opnieuw proberen, weet alleen niet of ik nu verder moet gaan met de pil of niet liefs xxx
raar, de test zou juist duidelijker moeten worden, bij jou word ie alleen maar geler. het is wel een streepje maar vind hem wel ver naar rechts staan. morgen gewoon weer een testje doen en zou sowieso stoppen met de pil
Ik kan het niet heel goed zien. Maar ik zou zeggen dat het een streep is van het doorlopen van de urine.
Ja morgen sowieso nog een keer heb net gekeken en lijkt minder geworden.. ook denk ik nu dat ik toch een licht streepje ziet waar hij hoort te staan.. maar denk dat ik t nu alleen maar wol zien ook al was t niet gepland haha. En sorry voor het dubbel plaatsen haha was niet de bedoeling Bedankt dat jullie mee willen kijken. Zou t stiekem wel weer leuk vinden