tampon verloren?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sweetbabygirl, 13 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetbabygirl

sweetbabygirl Actief lid

12 dec 2013
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wist niet waar dit te plaatsen maar ik weet me even geen raad. Zit op de tweede dag van mijn menstruatie en heb vanmorgen na het douchen een nieuwe tampon ingedaan. Ben de hele middag in de stad geweest en bedacht me nog: tampons vergeten. Bij thuiskomst meteen naar het toilet waar ik tot de ontdekking kwam, geen tampon meer ! Sorry voor de onsmakelijke details maar zowel manlief als ikzelf hebben goed 'gevoeld' maar kunnen geen touwtje of iets ontdekken. Ik bloedde vanmorgen hevig en nu lijkt het schoon, er komt ook niks in mijn ondergoed (heb geen nieuwe ingedaan) er moet toch iets zitten zou je zeggen? Hoe ver kan zo'n ding gaan ? Hoop op tips!!

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Eh................geen idee, ben er nog nooit eentje kwijt geraakt......Ben je ook niet ergens naar het toilet geweest dat je hem onbewust er uit hebt gehaald, maar vergeten bent een nieuwe in te doen?
    Ik zou het niet weten waar die anders verstopt zou moeten zitten namelijk.

3. sweetbabygirl

sweetbabygirl Actief lid

12 dec 2013
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja als ik op Google zoek zijn er vergelijkbare verhalen, dat ze zo diep kunnen zitten dat je er niet bij kan. Ik voel me lullig als ik bij de huisarts binnen stap en hij zit er echt niet (meer).

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Serieus, kan dat? Weer iets geleerd. Ik heb wel eens gehoord van dames die hem vergeten waren en dat dat was gaan ontsteken, ook lekker.
    Maar bel rustig naar je huisarts als je het echt niet vertrouwd. Die kunnen daar wel tegen. Lijkt me niet echt een lekkere gedachte dat dat ding daar nog ergens rond zwerft.

5. Lisette89

Lisette89 Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.045
    37
    48
    Zou voor de zekerheid de HAP ff bellen (of je eigen ha moet avondspreekuur hebben!?) stel je voor dat hij gaat ontsteken of je word hartstikke ziek!! (Zulke verhalen lees je toch wel eens!)
    Zou niet weten waar hij naar toe gegaan kan zijn..

6. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Idd liever ff huisarts dan laten zitten, maar ik begrijp het niet, ik kan toch echt wel alle uiteindes vanbinnen voelen zegmaar, daar kan niks kwijtraken ;)

Als je eens heel hard perst op je hurken en dan al hurkent nog eens voelt?

En idd..toch niet ongemerkt op de wc verwijderd? Maar bloed je normaal meer? Dan zou je zeggen dat 'ie' de boel nog tegenhoudt.

7. Lisette89

Lisette89 Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.045
    37
    48
  8. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Hmm vreemd! je zou bijna zeggen dat je vergeten bent er 1 in te doen of hem al eruit gehaald hebt tussendoor.
    Toch misschien even naar de huisarts voor de zekerheid meid, maar ik gebruik zelf ook altijd tampons en als hij vol zit voel ik hem duidelijk, kan me niet voorstellen dat zoiets dan in je onderbuik kan zitten.

9. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Er is al eens eerder zo'n topic geweest van iemand met een zelfde verhaal. Zij had zelfs gewoon seks gehad en vriend voelde niets.
    Bij de huisarts bleek dat hij inderdaad heel ver erin zat.
    Snap dat het wat ongemakkelijk is om naar je huisarts te stappen, maar ik zou het toch echt wel doen. Heel gevaarlijk als het gaat ontsteken.

10. Jolina

Jolina Niet meer actief

Was je nu naar het toilet gewees ergens? Ik zou zeker even naar je ha gaan

11. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Ik zou ook naar de HA gaan. Voor de zekerheid..

12. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.790
    18.973
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb er ooit wel eens per ongeluk twee in gehad. ;) ze kunnen zich inderdaad raar hoog verstoppen, terwijl ik volgens mij ook in alle 'hoekjes' kan komen. Ik zou het toch even laten checken. Liever voor niks dan de ellende die je krijg als je hem wel zou laten zitten.

13. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Haha dit heb ik ook gehad. Dat was echt weird jongen. Die bovenste zat er ook echt al veel te lang in. Wat een lucht :$

14. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou ook naar de huisarts gaan.. Ben je ondertussen misschien al geweest? Ben benieuwd hoe het nu is.. Hopelijk alles opgelost..

15. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Oei, als je echt zeker weet dat je hem er niet uit hebt gehaald dan zou ik zeker even naar de hap stappen. Je kan flink ziek worden van een tampon die er te lang in zit.

16. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Hoe is het nu ?? ben je nog bij de ha geweest ??

17. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Hier.ook wellis 2 in gehad zonder door te hebben tot ontzettende buikpijn kreeg..En tijdens seks ook een keer vergeten en het was voor ik ooit zwanger was geweest en alles wat ruimer was het kan dat hij diep zit of tijdens een grote boodschap eruit is gefloept hihi vreemd mysterie maar de huisarts even bezoeken is wel slim al is het gewoon puur ten Controle ik zou bijna zeggen zit hij niet in je baarmoeder maar dat is onrealistisch

18. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    ik zou ook voor de zekerheid gaan. De arts zal er niet raar van opkijken.
    Beter 1 keer te veel kijken dan 1 x te weinig

19. CindyBelgie

10 mrt 2014
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even niet lezen als je niet tegen gore dingen kunt. Een vriendin van mij trok een paar jaartjes geleden bij het verwijderen het touwtje stuk, ik herinner me dat ze toen van haar huisarts moest gaan hurken en flink persen tot ze 'm voelde en beet kon nemen met twee vingers (dat zou bij mij al niet lukken, ben niet breed genoeg daaronder). Van een andere vriendin weet ik dat ze 'm ooit voor het vrijen vergat uit te halen en dat hij dus helemaal opgepropt bovenin zat. Die moest dus door het sperma en door het bloed heen gaan zitten wriemelen om hem te vinden. Gooooor! Dit is dus precies de reden waarom ik zo ver wegblijf van tampons ;)

20. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    euhm.... ligt het aan mij maar vind dat niet zo goor. Daarna goed je handen wassen en dan is het toch klaar? Uiteindelijk gaat het om je eigen lijf....

Deel Deze Pagina