Positieve ovulatietest maar geen rekbaarslijm?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door elina joan, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elina joan

elina joan Actief lid

8 mrt 2007
    183
    0
    16
    Zuid-Holland
    De vraag staat hierboven al geschreven maar was gewoon benieuwd of er meer meiden zijn die dit hebben...

Ik had gisteren posi getest en zondagavond toevallig al geklust!! Had de test van Clearblue, s'middags was ie positief want had ze heel laat binnen gehad dus dacht gelijk maar testen en gelijk een smiley.. En sávonds weer getest en toen geen positieve test.. Zou iemand mij kunnen vertellen of het juist is geweest dat we de zondag al geklust hebben... Of is het verstandig om het nu vanavond weer te doen ondanks dat ik geen rekbaar slijm heb?

Hoop niet dat ik nu te laat ben:( En dat ik een ronde gemist heb!!!

Ik weet het niet meer!! Kan iemand mij helpen!!

Liefs

2. elina joan

elina joan Actief lid

8 mrt 2007
    183
    0
    16
    Zuid-Holland
    Is er niemand die me zou kunnen helpen PLEASE!!!

3. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Hoi,

Zondag was in ieder geval de juiste dag. Ik zou vandaag ook klussen voor de zekerheid. Ik gebruik ook de testen van cb en ik krijg altijd maar op 1 dag een smiley, ik denk dat deze test echt alleen de piek pakt (bij mij). Wat het rekbaar slijm bereft dit is bij mij ook niet altijd hetzelfde, ik voel het meer door krampjes. Hopelijk is het straks raak ;)

4. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Als hij niet positief meer is dan is je eisprong geweest dus heeft het geen zin meer denk ik.
    Je hebt geklust vlakl voor je eisprong en het zaad van de man overleefd 2-3 dagen in jou dus in principe moet je goed zitten denk ik maar ik ben geen expert en begin zelf ook net.

Extra klussen voor de zekerheid is nooit weg natuurlijk ;)

5. elina joan

elina joan Actief lid

8 mrt 2007
    183
    0
    16
    Zuid-Holland
    Super bedankt Cullen,

Dan kunnen we nu naar bed toe :) Ben nu weer wat zekerder van mijn zaak. Kan daar best onzeker van worden.

Ben blij nu wat meer te weten te komen dat het niet alleen bij mij zo is... Maar dat bedoel ik niet onaardig hoor :) Vind het fijn dat je een reactie geeft!!

Thanx

Liefs

6. mandjuh86

mandjuh86 Actief lid

5 aug 2011
    138
    0
    0
    Verzorgende IG
    Noord-Brabant
    Hoi,

Ik voel mn eisprong door krampen en duizeligheid. Rekbaar slijm nog niet gehad. Dus neem aan dat het niet perse hoeft.

gr

7. elina joan

elina joan Actief lid

8 mrt 2007
    183
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hoi Meiden,

Nou voor de zekerheid toch maar gewoon geklust kan geen kwaad natuurlijk! Nu maar afwachten dan, en dat vind ik het moeilijkst het wachten of je een posi-test hebt of je word ongi! Zoals ze weleens zeggen: De tijd gaat het ons leren, en geld gaat het ons kosten (zwangerschapstesten) :)

Liefs

Deel Deze Pagina