Hallo komt het voor dat je negatief test(na NOD) en toch zwanger bent? zo ja, aan wat kan dit liggen? Groetjes cindy
Hoihoi, Soms als je net wat te vroeg test, dus als het Hcg nog niet tot een bepaalde hoogte is gestegen is de test (nog) negatief maar ben je wel zwanger. ALs je dan na een paar dgn nog eens de test doet is deze positief. Maar is het dan negatief da nben je niet zwanger Imke
ik ben al wel 7 dagen overtijd en voel me ontzettend zwanger heb ook mijn ei gehad op 21november hoe kan dat dan? ik lees het anders wel dat mensen laat positief testen en toch de juiste aantal weken zwanger zijn
Hoi cindy, Het kan ook zijn dat je net een test te pakken had die het niet helemaal goed deed maar als je nu nog niet positief test ben je niet zwanger. Hoe lang ben je al gestopt met de pil?Dit kan absoluut invloed hebben op je cyclus. Imke
denk al een jaar of 7 heb wel alle symptomen die ik herken van vorige zwangerschappen (dochter van 2j en dochter van 4j) en nog steeds geen ongi morgen nog eens testen